3475
Sök

montera väck högtalare audi a3

781 Inlägg
8 april 2007
Trådstartare
tja någon som vet hur man får väck orginalgallerna fram och bak i en audi a3? tror de är en 00:P och vad sitter de för högtalare bak i dörrana. vågar inte bräcka å ha mej utan att ha koll då de inte är min bil.

tacksam för svar. Mvh Timmie

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
8 april 2007
timpan_87 skrev:
tja någon som vet hur man får väck orginalgallerna fram och bak i en audi a3? tror de är en 00:P och vad sitter de för högtalare bak i dörrana. vågar inte bräcka å ha mej utan att ha koll då de inte är min bil.

tacksam för svar. Mvh Timmie

Hmm, mitt svaga minne säger mig att gallrena sitter gjutna i dörsidan, så du måste ha bort hela dörrsidan.

mvh Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

781 Inlägg
8 april 2007
Trådstartare
hum. ser ut att gå att plocka bort iallafall.. fast kan ju ha fel

SSS -12
3 217 Inlägg
8 april 2007
Oavsett vad så får du mer lärdom och större möjlighet att fixa med monteringen av de nya högtalarna när du haft av dörrsidorna, definitivt rekommenderat... Mer plats!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

296 Inlägg
8 april 2007
Fuckface skrev:
Oavsett vad så får du mer lärdom och större möjlighet att fixa med monteringen av de nya högtalarna när du haft av dörrsidorna, definitivt rekommenderat... Mer plats!

det är helt klart att rekomendera!   jag gjorde det på en grus uppfart    men ja tänkte fan inte behöver ja väll ligga på marken   joho det behövde jag visst,   så för som den smarte mannen ovanför säger   och sen så kan det vara så att dina nya högtalare inte passar i baffeln..     om det nu är så   så köp ett par bafflar från t.ex brl      så att det blir tätt och stabilt.

781 Inlägg
9 april 2007
Trådstartare
oki ska kolla på de

1 231 Inlägg
9 april 2007
du får köpa en adapter fram så kan du ha 5,25
och där bak får du plats med 6,5

dock måste du plocka bor dörrsidorna ... det finns en bra guide på nordicaudi om hur man går tillväga ... ska vara lite småkrångligt ...

781 Inlägg
9 april 2007
Trådstartare
oki tack får ta och kolla på det

Sök