Viktigast är väl att du får tag på en som inte blivit buskörd av någon ligist
Annars så är det en skottsäker bil som håller för det mesta.
Bra drag, och lätt att trimma om man vill det.
Att jämföra en Gt-four med en vanlig Gti är inget jag skulle göra, är helt olika bilar...
Rost är ovanligare på 90-93(st18x) modellerna än dom äldre (st16x), går knappt att hitta en gammal celica utan rost, och många antar väl att de nyare också har en benägenhet att rosta bara för det.
Gt-four brukar vara mer välskötta än de vanliga Gti-modellerna, och brukar därmed vara rostfrita.
Jag har då aldrig sett en rostig Gt-four från 90 års modell och nyare, dom äldre är det väl lite värre med.
Men kolla så att bilen går bra och det vanliga så ska det vara schysst.
Är en grymt kul bil att köra iaf, var och hämtade min nu idag efter att ha varit på lack och nu när jag inte har kört den på några dagar så inser man hur rolig den egentligen är.
Hur kul som helst, bra drag
jag har börjat uppgradera lite med annan turbo och en downpipe utan kat.
Allt du behöver veta finns på
www.toyotaclubsweden.comEn Gt-four har konstant fyrhjulsdrift med 50/50 fördelning, precis som Carlos Sainz-modellen.
Det som skiljer på Carlosen och Gt4:an är annan huv, annan frontspoiler, och vattenkyld intercooler på Carlosen.
Om man skulle vilja få sin Gt4:a att se ut som en Carlos så kan man köpa huv och frontspoiler billigt på Toyota, vattenkyld intercooler är heller inga problem att få på, men en stor frontmonterad luftkyld skulle ju jag då föredra
.