3353
Sök

&#¤% Amatör inbrottstjuvar..

Miklen
10 april 2007
Trådstartare
Hur jävla kassa är dom.. Dom sabbar dörrfan men kommer inte in i bilen.. man blir så JÄVLA trött..

http://miklen.net/inbrott/5.jpg

mer bilder finns på http://miklen.net/inbrott/

159 Inlägg
10 april 2007
fan va trist asså sad

1 231 Inlägg
10 april 2007
Fan vad tråkigt sad Helt meningslöst, ingen mening att ta sånt där på försäkringen va?

Mitt projekt: Evo III

3 113 Inlägg
10 april 2007
vafan?! mad

hur sjuka får man vara? kan man inte bara få ha alla sina saker i fred? okey nu var det ju inge inbrott och inga saker blev snodda men iaf... man ska ju inte sabba andras saker i överhuvudtaget sad

Semper Fi

8 Inlägg
10 april 2007
Att det finns människor som har så svårt att förstå vad mitt och ditt betyder

volvoraggare
4 776 Inlägg
10 april 2007
är man så kass som inte får upp en bildörr då ska man välja ett annat yrke än att vara biltjuv skulle nog inte ta det me försäkrringen lär ju kosta mera på försäkringen än vad du kan fixa på verkstan

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Speed FMK
849 Inlägg
10 april 2007
Allt för många i dagens sverige har svårigheter att skilja på ditt och mitt.

Tråkigt som fan hmm

Mvh Ludde

1 297 Inlägg
10 april 2007
Fyfan vilka idioter. Hoppas dom bryter sig in i "rätt" bil nästa gång och får knäskålarna krossade med en 494g hammare :X

Smålänning
7 887 Inlägg
10 april 2007
Det finns en sak som är värre än biltjyvar, och det är amatörerna!

Hatar att folk inte kan skilja på mitt och ditt!

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Miklen
10 april 2007
Trådstartare
Det värsta e att dom vågar.. min säng står 2 meter från bilen..Bara en vägg emellan..synd att man sover så hårt :S

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
10 april 2007
tråkigt att de bryter sönder så där.. fattar inte varför man ska ge sig på låsen, de går väll snabbare å smidigare å panga en ruta!!! skulle hellre se att de pangade rutan på min bil om de nu skulle göra inbrott i den yikes men hellst vill man ju inte ha inbrott roll

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

Miklen
10 april 2007
Trådstartare
ironhead skrev:
är man så kass som inte får upp en bildörr då ska man välja ett annat yrke än att vara biltjuv skulle nog inte ta det me försäkrringen lär ju kosta mera på försäkringen än vad du kan fixa på verkstan

Kostar 3papp på försäkringen så INTE en chans

volvoraggare
4 776 Inlägg
10 april 2007
man skulle ha lite ström på bilen

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

RS
886 Inlägg
10 april 2007
ironhead skrev:
man skulle ha lite ström på bilen

haha ja!!!!! big_smile