3650
Sök

"Drömtjej""

615 Inlägg
8 december 2008
För att inte få stryk ikväll så måste jag ju säga: Frugan tongue

(pssst, Tara Reid är inte så dum på vissa bilder och i filmen Van Wilder men schhh)
Senast redigerat av Fizzer (8 december 2008)

Let's stance!

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
8 december 2008
SuperNova skrev:
Jo man gjorde väl de när man va ung lol
Tyvärr finns det dom som inte lär sig av sina misstag..

Jo, det händer fortfarande att man själv inte alltid lär sig av sina misstag. T.ex nu. Men vi får se. Vore gött med några ensamma år framöver också... vi får se vart det bär av.

236 Inlägg
8 december 2008
Hexenhammer skrev:
Jo, det händer fortfarande att man själv inte alltid lär sig av sina misstag. T.ex nu. Men vi får se. Vore gött med några ensamma år framöver också... vi får se vart det bär av.

Jaså håller du på och raggar för fullt smile
Lycka till tongue Läcker sida du/ni har..

1 874 Inlägg
8 december 2008
SuperNova skrev:
Jaså håller du på och raggar för fullt smile
Lycka till tongue Läcker sida du/ni har..

Nja. Jag är väl oftast den som inte raggar. Helt ärligt så brukar det alltid få bli så att de som är intresserade får ragga på mig. Jag brukar bara vara mig själv, sen brukar resten sköta sig självt. Så just nu är det väl lite mer invecklat än att jag bara "raggar". Men sånt orkar man inte ta i en forumtråd, höhö. big_smile

Tack tack.

236 Inlägg
8 december 2008
Fizzer skrev:

(pssst, Tara Reid är inte så dum på vissa bilder och i filmen Van Wilder men schhh)

Är det så illa Fizzer, håller hon hårt i dej??

236 Inlägg
8 december 2008
Hexenhammer skrev:
Nja. Jag är väl oftast den som inte raggar. Helt ärligt så brukar det alltid få bli så att de som är intresserade får ragga på mig. Jag brukar bara vara mig själv, sen brukar resten sköta sig självt. Så just nu är det väl lite mer invecklat än att jag bara "raggar". Men sånt orkar man inte ta i en forumtråd, höhö. big_smile

Tack tack.

Hmm jag är nog tvärs imot..
Om en kille är för "på" är det inte intressant,
man ska kunna flörta med varandra lite innan smile
Jag gillar att jävlas så "denna" måste ha humor..

615 Inlägg
8 december 2008
SuperNova skrev:
Fizzer skrev:

Är det så illa Fizzer, håller hon hårt i dej??

Haha, ja hon kan vara riktigt elak mot mig, ibland måste jag följa med ut på promenader eller kolla på sånnadär dramafilmer med henne sad

Let's stance!

236 Inlägg
8 december 2008
Fizzer skrev:
Haha, ja hon kan vara riktigt elak mot mig, ibland måste jag följa med ut på promenader eller kolla på sånnadär dramafilmer med henne sad

Lider med dej lollol

1 874 Inlägg
8 december 2008
SuperNova skrev:
Hmm jag är nog tvärs imot..
Om en kille är för "på" är det inte intressant,
man ska kunna flörta med varandra lite innan smile
Jag gillar att jävlas så "denna" måste ha humor..

Jo,.. Jag kanske formulerade mig lite konstigt. Jag tycker också att det är jobbigt när folk
är för "på". Däremot är jag inte den som går in för att "ragga". Jag är mig själv, sedan får
det bli som det blir. Jag är inte så desperat så att jag är ute och raggar, t.ex. Får man läge
så slår väl charmen till av sig självt. Annars är det lugnt...

Professional dreamer
398 Inlägg
8 december 2008
Det bästa är ju förstås att vara "drömtjejen" åt nån, trots att man inte är över 1,70cm. wink
Är det ingen som lagt ut att ens flickvän är ens drömtjej?
Eller har jag bara missat de?=P

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)

615 Inlägg
8 december 2008
hedeknasan skrev:
Det bästa är ju förstås att vara "drömtjejen" åt nån, trots att man inte är över 1,70cm. wink

Skrev några inlägg upp att min flickvän är min drömtjej wink

Let's stance!

236 Inlägg
8 december 2008
Hexenhammer skrev:
Jo,.. Jag kanske formulerade mig lite konstigt. Jag tycker också att det är jobbigt när folk
är för "på". Däremot är jag inte den som går in för att "ragga". Jag är mig själv, sedan får
det bli som det blir. Jag är inte så desperat så att jag är ute och raggar, t.ex. Får man läge
så slår väl charmen till av sig självt. Annars är det lugnt...

Jag hajade va det va du menade tongue

Avstängd
1 714 Inlägg
8 december 2008
jag ska gilla henne och hon ska gilla mig, vilket innebär att min drömtjej existerar inte..

57 Inlägg
31 december 2008
hedeknasan skrev:

nog bara jag som gjort det:p du missa nog mitt inlägg :p

hoppas på 500hk!ää det var i saaben nu hoppas vi på 700hk i supran!! =)

Ace Ventura
1 240 Inlägg
31 december 2008
Min drömtjej bor i samma by som jag! Är helt övertygad om att hon är den bästa i världen! Den skolkatalogen jag har från när jag gick i 6an har jag ritat massa hjärtan runt hennes namn i, Och jag är 24 nu så man kan lätt säjja att jag är insnöad på henne... Räcker jag tittar på henne så blir jag helt lost.. Och faktiskt sov hon här på juldagen så det finns en tendens av ljus i mörkret.. Men de kommer nog aldrig bli nått jag är för blyg och osmidig när det gäller.. sad yeye får väl gratulera den som får henne..

Som Bobby Vee säger.. Take good care of my baby..
Senast redigerat av Aruzo (31 december 2008)

23 Inlägg
31 december 2008
hmm
henne har man då inte träffat på än nä...... men Janina Wissler från tyskland ligger bra till på en skala
inte för att man har så mycket att säga till om där men...sånt e livet...
http://www.youtube.com/watch?v=w9KnuJZk … re=related
en länk  till en video med henne  som "guldklimp"
gott nytt år allesammans
Senast redigerat av pontiacfarmer (31 december 2008)

529 Inlägg
31 december 2008
Min drömtjej är också min flickvän! Allt man kan önska och lite till!smilewink

"'Cause tramps like us, baby we were born to run" - Springsteen

Dorifto King Peedi Balerado
386 Inlägg
2 januari 2009
heidi klum, blondinen i grey's a, monica sweetheart, jenna haze, naomi(hon med röven)
flera men dessa är vad jag kommer på, alla dessa får jag till min flickvän wink

Har sagt till tjejen att vi får ringa moore/slitz eller café så vi kan köpa en fetare bil wink

Peder DailyFresh

2 014 Inlägg
3 januari 2009
Länge sedan man skrev i denna tråd nu, men den rör ju ett ämne som aldrig blir inaktuellt.

hedeknasan skrev:

Alecci skrev:
...drömtjejen är en utopi, att leta efter sin livspartner är inte ett sökande efter drömtjejen, utan efter en som kommer så nära som möjligt. Det är nog viktigt att veta när man bör vara nöjd och inte alltid fortsätta jakten på något bättre.

Samtidigt anser jag att man kan, bör och ska vara kräsen, både vad gäller utseende och personlighet.

Med risk för att få sova på den ensamma sidan av sängen ett tag framöver (tjejen är ju aktiv på forumet), så vidhåller jag att drömtjejen är en utopi och något som i princip är omöjligt att uppnå. Att svallande känslor och hormoner kan ge en ett annorlunda intryck om relationen man har är på topp är en annan sak.

Det finns trots allt en anledning till att det kallas "drömtjej", men betoning på förledet... En sådan sak existerar nog enbart i drömmarnas värld.

Dessutom finns det, enligt mig, en viss charm i att inte veta med 100% säkerhet om man har träffat rätt i sitt val av partner. Osäkerheten bidrar till viss spänning och att man anstränger sig lite mer. Hela grejen fyller nog lite grand samma funktioner som tron gör hos religiösa; att man vågar tro och vara övertygad utan att veta. Förvandlas tron till visshet försvinner nog mycket av grejen med de känslor som är inblandade.

Antingen får man nog sänka sina kriterier på vad som är en drömtjej, eller så får man inse att hon per se hör hemma i drömmarnas värld, acceptera detta och leta efter någon som matchar den drömversionen så bra som möjligt.

Man behöver inte hitta "den ultimata" partnern för att vara nöjd, begeistrad eller kalla det vad man vill. Så länge man istället hittar "den speciella" partnern och relationen man har tillsammans är så pass värdefull att man möter alla situationer - även de dåliga - med tillförsikt och kämparglöd, så räcker det got och väl för mig och ger dessutom en bättre insikt om vad livet innebär.

Hmm... Nu kanske jag gjorde ditt citat lite till en höna av en fjäder och texten kanske är lite flummig, men jag skyller på att jag är nyvaken. wink

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

1 120 Inlägg
5 januari 2009
Asså jag e ju nåns drömtjej... men ingen har ju hittat mej än...!!! hahahaha SKOJA wink Kul tråd big_smile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

Sök