Det är helt klart en tjej man kan ha roligt med, som delar mina intressen, som kan ta egna initiativ, och så klart ska hon ju se bra ut också. Ja jag vet man ska inte gå efter utsidan, men det gör jag i alla fall
en som har redige patteblaffer, kan laga Janssons frestelse och som inte smörjer in sek med kosmetika.
Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
men så ser min drömtjej ut.. och det är ju inte omjöligt att få lära känna en sen klart, jag är heller inte så utseendefixerad men man ska ju hålla sig innanför topicen
men så ser min drömtjej ut.. och det är ju inte omjöligt att få lära känna en sen klart, jag är heller inte så utseendefixerad men man ska ju hålla sig innanför topicen
Där är jag faktiskt beredd att hålla med lite granna. Hon är ju helt underbart snygg:rolleyes:D
hmm drömm tjej smart,rolig(lika sjuk humor som mig) stort bilintresse stort + egen bil stylad,ej lat,duktig på att hushålla,trogen, ha ett bra jobb tjäna mycket pengar,va jordnära se bra ut va mer kan man begära
Min underbara lilla flicka sunshine29 här inne hon har allt man kan önska sig och lite till vi delar samma intresse vad det gäller både bilar musik och fritids aktiviteter dessutom är hon sjukt snygg oxå
Om en scitzo hotat att ta livet av sig är det gisslan drama då?
En drömtjej för mig ska: Vara snäll, söt, gullig och ett leende så vackert, så att det kan smälta metall . Och vackra ögon! . Och helst ska dom inte göra sig "fina" med smink.