2473
Sök

Nya regler hos bilprovningen?

24 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
Fick höra av en vän som var inne på bilprovningen att dom har ändrat på tröskelregeln!

vad jag fattat det som fick man inte ha ett hål i tröskeln som är större än 50 cm.

Men igår! när min vän var inne på bilprovningen så hävdade dom att denna regel är borttagen. ( inga hål alls )

Nu till min fråga till er alla: någon som vet lite mer om denna regel=? och gäller det bara trösklar som är bärande?

//

Ät gul snö, det kan vara öl!

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
11 april 2007
då har jag en fråga.. varför i hela friden ska du ha hål i tröskeln?? :S

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 april 2007
hehe joo men jag skulle då inte vilja ha ett hål på en halv meter i min tröskel lol

men ang regeln så vet jag inte, men varför ska man över huvudtaget ha hål i tröskeln? smile

är väll bara bra med en sån regel att man inte får ha hål i trösklarna...(om jag fattade rätt)
Senast redigerat av _Glenne_ (11 april 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bilförsäljare på Hörby Bil
152 Inlägg
11 april 2007
idekabel skrev:
Fick höra av en vän som var inne på bilprovningen att dom har ändrat på tröskelregeln!

vad jag fattat det som fick man inte ha ett hål i tröskeln som är större än 50 cm.

Men igår! när min vän var inne på bilprovningen så hävdade dom att denna regel är borttagen. ( inga hål alls )

Nu till min fråga till er alla: någon som vet lite mer om denna regel=? och gäller det bara trösklar som är bärande?

//

Besiktiga en polares bil igår, och han fick en bra att veta på ett 2cm hål!

Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
426 Inlägg
11 april 2007
bra att veta gerdom så fort där är hål. men annars gäller 50cm eller 60% i höjdled

/Street

Skaune
12 april 2007
Så om du har ett hål i tröskeln som är 49 cm så får man ett "bra att veta"? hehe åh fan har jag ett jätte hål i tröskeln liksom! tongue sorry....

Sök