2329
Sök

Miami Inc

26 Inlägg
15 april 2007
Trådstartare
Vad tycker ni om serien miami inc? eller tatueringar överhuvudtaget ?
Mvh Pancho

I dont belive in shit until shit happens

242 Inlägg
15 april 2007
Tycker det är en bra serie, antagligen därför att jag tycker tatueringar är coolt...dock har jag inga men det kommer nog någon gång smile brukar tycka sånna serier där man ser folk jobba är roliga oxå tongue vet inte varför men typ american chopper, biker build off, monster garage, deadliest catch och Firehouse USA är några sånna serier smile

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
15 april 2007
har kollat lite tyvärr är jag inte så mycket för tatueringar men jag tycker det är lite spännande smile

2 123 Inlägg
15 april 2007
Tycker det är en rolig och underhållande serie men jag tycker det är lite fjantigt att precis alla gör tatueringar för att hedra olika saker som dom varit med om eller som dött osv.

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
15 april 2007
jag bara älskar tatueringar och dom är så jävla grymma på att tatuera.. funderar på att åka ner dit för en tatuerng

326 Inlägg
15 april 2007
Tjejen, Kat är sanslöst bra på porträtt. Dagens program, han som hade en sjuk dotter, tatueringen var sjukt fin. smile

Det är nästan så jag själv blir sugen på en tatuering. tongue

Fartsyndare/Musik-narkoman
199 Inlägg
15 april 2007
det är en shysst serie, tycker dock att dem överdramatiserar det med "Minnestatueringar" o.s.v (denna trend är iofs väldigt vanlig så fort man gör en "reality serie") det är som sagt en skönt gäng men serien skildrar inte riktigt verkligheten i alla lägen.. vilket jag tycker är lite synd (måste tyvärr också slinka in att det är : Miami INK)
Senast redigerat av Inkster (15 april 2007)

Jag kommer bara ihåg saker som är viktiga, Eller var det saker som som är oviktiga?

2 123 Inlägg
15 april 2007
Inkster skrev:
det är en shysst serie, tycker dock att dem överdramatiserar det med "Minnestatueringar" o.s.v (denna trend är iofs väldigt vanlig så fort man gör en "reality serie") det är som sagt en skönt gäng men serien skildrar inte riktigt verkligheten i alla lägen.. vilket jag tycker är lite synd (måste tyvärr också slinka in att det är : Miami INK)

En annan sak är ju att de flesta USA serierna får alla som är med att se ut som hjältar.

1 231 Inlägg
15 april 2007
Visst är dom duktiga och det går väl att kolla på. Men finns bättre program smile T.ex formel 1 snart ;P

Mitt projekt: Evo III

1 722 Inlägg
15 april 2007
nej USCH !!! :p

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

7 120 Inlägg
15 april 2007
Kanelbullen skrev:
nej USCH !!! :p

Håller med tongue

199 Inlägg
15 april 2007
fan vad den här tråden dog ut fort då? är vi tatuerings-intresserade en minoritet här på Gorg? För att besvara den andra frågan som togs upp av trådförfattaren vad ni tycker om tatueringar? *jag Älskar tatueringar (ett av mina huvudintressen) håller förövrigt på att köra klart sleeven som jag nog har kommit upp i 8 sittningar på (tar lite tid) men den som väntar på något gott...

Så KOM IGEN NU! NU snackar vi tatueringar!!
För att vidare utveckla tråden (om du ursäktar Panchoz)

Vad är ni sugna på för några Gaddningar?
Vad har ni för några Gaddningar?
Vad ska ni göra för några gaddningar?
Vilka studios har ni/ska ni tatuera er på?

(oj nu hade det visst kommit nya inlägg:/ *sorry den dog visst inte ut men ändå:P
Senast redigerat av Inkster (15 april 2007)

Jag kommer bara ihåg saker som är viktiga, Eller var det saker som som är oviktiga?

199 Inlägg
15 april 2007
Fredrik.Gustavsson skrev:
Inkster skrev:

En annan sak är ju att de flesta USA serierna får alla som är med att se ut som hjältar.

Ungefär det jag syftade på, lite tråkigt att se det när man vet hur det annars funkar i en "vanlig studio" utan filmteam, manus och klippning..

864 Inlägg
15 april 2007
"tatuerings-intresserad"...har dock bara hunnit med att göra en hittills men fler är på G

Svar på fråga 1 & 3. Vad jag är sugen på?..namnen på mina tre syskon, sjtärntecknet oxen i nån cool variant(inte bestämt mig än)..finns massor jag vill göra men jag har gott om tid att gadda klart

2. Än så länge har jag gaddat in mitt namn på underarmen i en sjysst romerskklingande stil-lite härledning till Alexander den Store kanske, då vi delar samma förnamn

Inktster-vad har du själv för spännande gaddningar då?

26 Inlägg
15 april 2007
Trådstartare
Inkster skrev:
fan vad den här tråden dog ut fort då? är vi tatuerings-intresserade en minoritet här på Gorg? För att besvara den andra frågan som togs upp av trådförfattaren vad ni tycker om tatueringar? *jag Älskar tatueringar (ett av mina huvudintressen) håller förövrigt på att köra klart sleeven som jag nog har kommit upp i 8 sittningar på (tar lite tid) men den som väntar på något gott...

Så KOM IGEN NU! NU snackar vi tatueringar!!
För att vidare utveckla tråden (om du ursäktar Panchoz)

Vad är ni sugna på för några Gaddningar?
Vad har ni för några Gaddningar?
Vad ska ni göra för några gaddningar?
Vilka studios har ni/ska ni tatuera er på?

(oj nu hade det visst kommit nya inlägg:/ *sorry den dog visst inte ut men ändå:P

smile ingen fara ....jag har hela armana fulla, ska göra en bild på min son över revbena snart. själv tatuerar jag mig hos blue lotus i eskilstuna.

I dont belive in shit until shit happens

148 Inlägg
15 april 2007
har bara gaddat mig på underarmen mitt namn då:P men vill göra ett sjysst lejon på armen:)

Professor
126 Inlägg
15 april 2007
har ett par tatueringar, men klart är man sugen på fler...

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
16 april 2007
Ska göra en tatta snart (som jag sagt över ett år), har bara inte bestämt mig om vad och vart än..

"Miami Inc" är skoj att se på iaf. Speciellt intressant eftersom man går i tatueringstankar själv smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Kettunen
16 april 2007
Jag har Mitt namn på höger överarm i nån snygg engelsk tjock stil.
Och en Tribal på höger under arm-..
Och Iron Maiden´s monster gubbe ( EDDIE ) är på G på vänster arm

BMW fantast
1 172 Inlägg
16 april 2007
har 2 än så länge.. tribal på höger arm och skåne/saab på bröstet.. se min avatar... kommer komma fler och utbyggnad av tribalen...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

Sök