3512
Sök

Koppla shiftlight. Impreza GT

240 Inlägg
18 april 2007
Trådstartare
Jag undrar om det är någon som vet var man ska koppla i sladden från shiftlighten?

Jag har fixat så att den har ström. (ställer man den på 0 rpm lyser den när tändningen är på)
Jag har läst mig till att jag ska sätta sladden i ecun. B135  14. men nu är det så att om ja skruvar bort ecun så står de inget på stiften. själva kontakterna är märkta a b och c men sen är det ingen mer märkning. nån som har en bild på vart man ska koppla den?
mvh Filip
Senast redigerat av Fivi (18 april 2007)

-:Player in the street:-
234 Inlägg
18 april 2007
halo där vore kanon om får bild om d akn mejla den te mej sen för ja ska beställa en sån ja me så;9 lär säkert heller inte få in den,men vettigast vore nog om d pratat me jerry på impreza forumet på impreza klubben han kan allt om denna bil,,,vill d så kan ja PM över numret så kan du  ringa han el smsa så får d garanerat svar av han...hör av dej på min sida om d vill ha numret

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-

240 Inlägg
31 juli 2007
Trådstartare
Nu har det gått nästa 3 månader sedan jag frågat tongue har inte varit så aktiv på att ta tag i problemet men nu jävlar. Så om nån vet hur jag ska koppla den så vill jag gärna veta hur.

240 Inlägg
16 augusti 2007
Trådstartare
Nu har jag löst det. pma om du behöver hjälp smile

Sök