Min mamma har faktiskt en mini som hon köpte ny 2003. Den har inte gått mer än 6000mil elelr nåt men de har inte vatt ett enda problem me den förutom några varningslampor då å då. Sen e de ju inte världens pulver i motorn å min goffe kör ifrån den rakt fram men herregud va skoj att köra. Om du va på elmia å såg russ swift köra så har du ju en bild där. Ja kan intyga att de går att köra precis som honom me en orginal mini TYcker absolut att du ska satsa på en mini, betydliget roligare än en audi även om den har betydligt fler häsrkrafter. De e verkligen go-kart att köra å värt varaneda krona.
sikken beslutsångest man har nu då men jag la ett inlägg på coopersweden ( jättetack för sidan JohanW!) å dom tyckte att det var för mycket pengar för den bilen. men som ni säger här så finns det ju en risk att audin e tillbakasdragen... men nu är det i alla fall bestämt att jag ska titta på audin i helgen, finns det nåt fel som är vanligt på dessa bilar som jag bör kolla efter och var i regel bruakr det finnas rost?