Tänkte göra en intressekoll på att bygga Downpipes i 3" (eller någon annan dimension) då jag har kollat hur mycket en sådan kostar, och att det går bygga/sälja dom billigare. Kan göra i Rostfritt (2333) Eller vanlig svartplåt! Kan även göra andra detaljer om ni har något förslag!
Ja behöver ny en sen när den nya turbon är på plats
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Det kommer dröja ett tag innan jag börjar tillverka, måste få tag på mått osv till de olika modellerna. Så om ni har mått till er bil (eller någon annan) så kan ni gärna pm:a de till mig. Det skulle underlätta mycket! MVH Blackburn
Det kommer dröja ett tag innan jag börjar tillverka, måste få tag på mått osv till de olika modellerna. Så om ni har mått till er bil (eller någon annan) så kan ni gärna pm:a de till mig. Det skulle underlätta mycket! MVH Blackburn
vad snacka vi för priser da ? ? och var finns du nånstans i sverige? ?
haha precis vad jag undrade^^ men jag vill ha en för det låter som ngt kul
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Jag är intresserad, ungefär vilken prisskillnad blir det mot at man köper en som redan finns? (runt 3.5k 3" rostfritt) Jag kan även måtta upp den för en S2a om det behövs!
Det låter ju som att det finns intresse! Jag ska kolla upp allting mera exakt och hör av mig när det börjar bli dags, för att se vilka som är intresserade fortfarande! Mvh Blackburn