Har ni länkar eller bilder från roliga bilannonser, lägg upp dom här
Jag hittade en bra i tidningen precis.. Helt fantastiskt, man får varvräknare på köpet när man köper ny bil.. plus "högt placerade bakljusen" öööh.. ja...! Jag tar 2... Inte att förglömma, den ställbara ratten!
Hahahahahahhahh... servostyrning är väl standard i alla nya bilar=). Det är ju precis som att sälja ett hus och skriva "i detta hus ingåg även golv,avlopp och dörrar... . pajas-annons
Nej servo är inte standard i alla bilar, ta t.ex hyoundai Atos, den går att få utan varken servo, centrallås och varvräknare! Sen är det oxå en av sveriges billigaste bilar! Måste dessutom vara en gammal annons, då detta är den förra modellen av Elantran!
Clio, nyare modeller -99 å framåt har inte varvräknare i sina 1,2 modeller....snålt...JA!!
öhh nähä då har jag en väldigt skum klocka med bara en visare...
ja sån skum klocka har morsan i sin också
Kan ju vara så att hon mena att det inte var standard? och att det vart snålt? Själv vet jag inte då franska bilar ger mig mardrömmar!
I de två cliosar jag haft som firmabilar, en -99 å en -00 båda 1,2 vart det då ingen varvräknare i! Sen kanske de la till det som standarda på de som e nyare än -00 å då e det ju bara att gratulera! Beklagar om jag rörde till det för er....
Liten motor= varvräknare behövs ej Stor motor= Varvräknare behövs
Dock behöver man inte varvräknare egentligen, då en bra förare lyssnar istället... Så ni som tycker att det är snålt att vissa biltillverkare producerar bilar utan varvräknare kan ju börja använda era öron.
Dock behöver man inte varvräknare egentligen, då en bra förare lyssnar istället... Så ni som tycker att det är snålt att vissa biltillverkare producerar bilar utan varvräknare kan ju börja använda era öron.
haha ja de e klart en bra förare kan lyssna sig till det, men alla är inte bra förare o kanske ändå vill veta vart varvet ligger, ska dom behöva lära sig detta eller köpa en bil med räknare? tror dom väljer bil med räknare!
Förklara oxå gärna din teori varför det bara e stora motorer o inte små som behöver det?
haha ja de e klart en bra förare kan lyssna sig till det, men alla är inte bra förare o kanske ändå vill veta vart varvet ligger, ska dom behöva lära sig detta eller köpa en bil med räknare? tror dom väljer bil med räknare!
Förklara oxå gärna din teori varför det bara e stora motorer o inte små som behöver det?
Det är inte mina teorier, men ta tex reanult, då 1.2:an såldes utan samtidigt som 1.4:an såldes med varvräknare.
Förr hade man ju inte varvräknare, och alla som körde bil då körde väl inte alltid bra.. Ändå klarade de sig.
Ah visst gjorde dom det, men de e väl ingen som sagt att man inte klara sig utan? förr klarade folk att köra utan varvräknare o osynkadelådor! men de vart inte det de hela handlade om! Sen skriver du att en stor motor behöver varvräknare, o sen skriver du att folk borde lyssna istället? hmmmm.... Vissa vill ha det helt enkelt o en sån enkel sak kunde väl vara standard? äh skitsamma, nu lägger vi ner detta o bryr oss om viktigare saker som intrumentbelysning t.ex!
haha skoj med alla svar.. och jag kan garanter att detta var en annons från gårdagens bil-tidningen som kommer med helsingborgs dagblad så det var ingen gammal annons.. Dom kanske gjorde den för längesen, men verkar konstigt att dom lägger ut den igen då och inte bara gör en ny...