2815
Sök

World Of Warcraft

892 Inlägg
23 april 2007
jinxs skrev:
Daoc > Wow

Åh, en DAoC spelare!
Håller fullständigt med att DAoC är roligare än WoW vad gäller att spela mot andra, det enda tråkiga är att DAoC har tappat det mesta av sin spelarbas, så poängen med DAoC, som är spelare vs. spelare...har som försvunnit lite... hmm

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Evolution Garage
478 Inlägg
23 april 2007
en del tycker det e roligto lira wow en del tycker det e roligt att trimma sin japs, amerikanare eller what ever.
Lev med det o acceptera att alla är olika?

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Living in the fastlane
128 Inlägg
23 april 2007
Kettunen skrev:
Spelade....
Nu mer är det Command And Conquer 3 som gäller när jag väl har tid över

Word på dej;) Slutade själv med wow för över ett år sedan, ett riktigt bra spel men som sagt väldigt beroende framkallande så jag slutade direkt.

.......
2 655 Inlägg
23 april 2007
jäkla sunk spel lollollol
Senast redigerat av beemern (23 april 2007)

Herr
1 722 Inlägg
23 april 2007
QuakeWorld > alla andra spel yikes)

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

Knegare
718 Inlägg
24 april 2007
Nja ytterst sällan nu..tongue

Flickan och skolan tar upp all tid.. Kan hända att man spelar om man sitter hemma i byn själv och inte har råd att åka till samhället.. (5mil dit, kostar att tanka hmm)

William 2009-02-20

2 751 Inlägg
24 april 2007
Spelade innan men la av efter 4 veckor när ja märkte att skolan börja gå åt helvete, mina kompisar är fortfarande fast i de tyvär!! :S

Who Djaa bless no man curse

Sök