2499
Sök

Gtiklubben?!?

Student
10 Inlägg
29 april 2007
Trådstartare
Ingen som vet vad som har hänt med www.gtiklubben.nu's hemsida?

Först gick det inte att komma in där, sen stog det att domänen var ledig, sen stog det att domänen var upptagen igen, och nu länkar sidan till FSData sad

Ingen som har det blekaste aning om vad in i H-E som har hänt??!

363 Inlägg
29 april 2007
jag ställer samma fråga ang gtiklubbens sida

Student
10 Inlägg
29 april 2007
Trådstartare
Jag var där samma dag som sidan stängdes (igår) och mig veterligen så var det inget meddelande om att sidan skulle vara nere så här länge? Sidan var förresten avregistrerad, så vem som helst, t.ex. jag skulle kunna tjuva adressen, något som redan nu ser ut att ha hänt.

Hur som helst, dålig stil!

*GULAN*
647 Inlägg
29 april 2007
Jag har samma problem.

Kommer inte in. Trodde först att jag skrivit fel men efter att jag kollat ordentligt så hade jag skrivit rätt.

Sjukt.

517 Inlägg
29 april 2007
mm... man lackar ju lite när man blivit beroende av att surfa på sidan :S

/Martin - Wolfsburg GTI

Student
10 Inlägg
29 april 2007
Trådstartare
Bumpar tråden tills det kommer någon som vet vad som har hänt

Rallykalle och kabeltattare
422 Inlägg
29 april 2007
Skulle också vilja veta, mycket viktig sida tycket jag.

Student
10 Inlägg
29 april 2007
Trådstartare
Någon som vet? Är väl 1000-tals medlemmar här som även är med i gti-klubben, coh NÅGON här borde ha svar!?

DFFL
9 020 Inlägg
29 april 2007
Antagligen så har deras abbonnemang på addressen gått ut och någon var snabb och stal den.
Kommer inte ta lång tid förräns de har tillbaka den skulle jag tro.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Colaberoende
1 219 Inlägg
29 april 2007
Seatklubben fick samma problem. Han som reggade och betalade domänen tröttnade och hade inte ens en Seat sedan flera år tillbaka så han lät bara tiden löpa ut och nu folk klubben regga sig på en ny adress.

Datorföretaget som är länkat nu är nog det som har haft Allt hos sig innan och vill säkert bara ha lite pengar så är allt tillbaka igen.
Svårt att ha någon huvudansvarig på Bilklubbar eftersom man kan byta bil eller rent av tappa intresset samt tiden inte räcker till och då kan det går så långt som Seatklubben gjorde.

Hoppas ni får tillbaka eran igen snart.
Våran är på gång tillbaka.

/Ena
Senast redigerat av Ena (29 april 2007)

Rallykalle och kabeltattare
422 Inlägg
30 april 2007
Sidan Lever Igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sök