3404
Sök

Min bil blev en pool!

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
25 augusti 2005
Trådstartare
Jag glömde att cabba upp min bil natten till idag, givetvis var det den första regniga dagen i veckan, men när jag kom ut i morse så var min audi cab helt fylld med vatten, jag suckade cabbade upp den å tog toyotan tilljobbet istället, men nu till min fråga hur får jag tort den??

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
fyrkrafsare
1 443 Inlägg
26 augusti 2005
garage, lätt nedvevade rutor och en kupévärmare...
kan ta tid däremot, om dina säten är helt genomblöta så får du nog räkna med minst ett dygn, men låt inte kupévärmaren stå på för länge, låt den gå i 1,5-2 timmar, stäng sedan av den i en timme för att sedan köra den igen. det är ju inte så skoj om den får tuppjuck coh börjar brinna....

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

Nightmare racing
165 Inlägg
26 augusti 2005
tycker att du ska ta och låna en våtdammsugare hoss en rekond firma och sen ställa in kupévärmaren.....

Alltid retar det nån,
och just nu retar det dig.......

224 Inlägg
26 augusti 2005
Köp en länspump som man har till båtar big_smile
Skoja.

Röstar för ös-kar och eventuellt kupe värmare wink

Ford Focus ST-Line 2018

10 287 Inlägg
26 augusti 2005
Ut med alla mattor så inte skiten ruttnar.

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
26 augusti 2005
Trådstartare
Länspump ha ha ha klockrent,
Sharky/ Bra det hade jag glömt *Skäms, Men skall fixa detta omgående, Ehm jag hade ju sådan tur i oturen att det var strålande solsken idag så det var bara att cabba ner bilen och ställa den i solen.

Tack för all hjälp förresten!

Jägermeister
910 Inlägg
26 augusti 2005
Du skulle tagit en bild på bilpoolen och satt in här.I med ett par gummi ankor bara för skojs skull.smile

En gång är ingen gång...

8 Inlägg
26 augusti 2005
Hör med försäkringbolag vart dom har närmsta "torrum" Ett rum där dom ställer in bilen i som sedan blåser varm luft i!!! Har haft liknande problem när jag sänkte min Audi coupe i en sjö... Då vart det prat om att ställa den i ett sådant rum i västerås!!!!

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
26 augusti 2005
Trådstartare
ok ok, men jag & försäkrings bolagen är inte kompisar, dom ville ha 38000:- i halv försäkrin per år

Sök