Snarare tvärtom jag med... Jag är som tur svårstressad, så jag tar det mesta coolt, men jag har stött på många idioter längs våra svenska vägar... Har fått nytta av mina bromsar många gånger.
Har, mig veteligen, bara skrämt folk i en bil en enda gång. Fritt i en korsning, och har så varit i 3 minuter, ingen bil från något håll, men framförvarande bara står där. Tröttnar och tutar till, och jag har nog sällan sett någon bli så rädd! Hon/han i framförvarande bil satt alltså och sov, eller sysslade med annat.. (hade vart mycket trafik innan.)
På trottoaren har jag skrämt en en gån med, hade blitt stående tio minuter typ, hade tid på mig när jag åkte, men var stressad när jag skulle ut, så när första ästa tillräckligt stora lucka kom, så fullgas med hjulspinn ut för att snabbt få up farten... en kompis stod med havererad bil. skulle bogsera.
Håll bromsarna i MintCondition. Dom behövs i sverige!
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!