Coolt! har du gjutit låda elr är sitter dom bara i luckan? tips: kanse lite snyggare kabel dragning, fast du kanske inte är klar enu? själv hålar jag på att gjuta låda i resärv hjulet.
Coolt! har du gjutit låda elr är sitter dom bara i luckan? tips: kanse lite snyggare kabel dragning, fast du kanske inte är klar enu? själv hålar jag på att gjuta låda i resärv hjulet.
Det är en spånskiva under tyget som basarna sitter i. Kommer nog bli annat sen. Kabeldragningen blir nog annorlunda när man får lite tid över, fanns redan ett hål i tyget så tänkte att man kunde ju dra dom där då.
Har lagat ABS på bilen också. kodade fel på givare h-bak så ja böt givarna bak, gar inte att bara byta en, men lampan tändes ändå dagen efter, så styrenheten togs bort och lades på operationsbordet
Först sågade ja igenom plasten försiktigt:
Sen petade ja bort plasten med en mejsel:
Sen förstärkte ja lödningarna lite:
Detta gjordes för ca 4 månader sen. Lampan har inte tänds upp sen dess
Ber om ursäkt för den dåliga kvaliteten(tagna med mobilkamera)
Har idag börjat laga min vinge som nån har försökt snott (sprucken på mitten). Det blir nog inte så lätt som jag trodde först, bilder kommer imorn, hade inte kameran med mej till jobbet ida.
Sen har jag beställt en turbofläns av en kompis eftersom jag ska göra en egen downpipe.
Sen har jag borrat hål pa varsin sida som jag ska sy ihop med ståltråd:
Hade tyvär ingen ståltråd, kommer använda en tunn och fin tråd. Ska sen klippa till glasfiberfiltar och lägga dom i fogen och limma, lägga filt på limmet och limma igen o.s.v tills man kommer upp till rätt nivå. sen är det bara att spackla så det blir jämt
Men det kommer mer bilder på det när jag har skaffat lite tråd.