3690
Sök

Xbox 360 Bra eller Dålig?

1 722 Inlägg
7 maj 2007
Trådstartare
Ja jag tänkte kolla med er som har Xbox 360...
är det något att köpa ?tongue

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

2 123 Inlägg
7 maj 2007
Kanelbullen skrev:
Ja jag tänkte kolla med er som har Xbox 360...
är det något att köpa ?tongue

Jag köpte mitt på juldagen och ångrar det inte en sekund.
Spelar för det mesta Test driva unlimited och det är utan tvekan det grymmaste bilspelet någonsin. Snart kommer ju Forza 2 också och därefter kommer GTA IV och till nyår släpps Halo III.
Alla är ju toppen spel så man måste ju bara ha dom och jävlar vad jag kommer bli ruinerad. Får hålla mig borta från fruntimmer ett tag om man ska ha råd, för alla vet ju hur tidskrävande och pengakrävande sånna är tongue Haha !

811 Inlägg
7 maj 2007
Köp!
Skaffa mig ett Xbox360 förra året och jag är dundernöjd. Som föregående talare sa Test drive är grymt kul. Skaffat mig ett par andra spel också. Rainbox Six Vegas är det senaste inköpet och jag kan knappt sluta lira riktigt kul.

Längtar tills Forza2 släpps tror det kommer vara något som kommer liras dygnet runt. smile
synd bara att efter dom 2 gratis månaderna med live som man hade så kändes det nästan som man var snuvad på godispåsen när man var tvungen att köra "offline"

SpaceCowboy
86 Inlägg
7 maj 2007
Test drive unlimited är skräp ångrar verkligen att jag köpte det det enda som är bra är att motorljuden är underbara. Pgr3 är det bästa bilspelet till 360in och snart kommar ju Forza 2 och sen Pgr4 blir underbart smile

"Only death awaits you all, but do not fear. For is it through death that a new spirit energy is born. Soon, you will live again as a part of me."

Sök