Din ålder borde vara 21.9 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse
Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
Din ålder borde vara 20.4 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse
Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
är 18 år å 6månader så de va inte så farligt hehe jag har ju inte enns ett ICa-kort
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
haha vilka klockrena frågor, "brukar du storhandla?" "Räknas plusmenyn på mcdonalds?" haha den var bra! Jag hade 10,4 vilket skulle vara 19,6 tror jag. Stämde ju hyfsat eftersom jag är 18. Jädrigt roligt test, får inte missas!
Se där ja! du är ungefär lika gammal som du framgår av testet. Så fortsätt leva ditt liv precis som det är och allt vad det innebär. Glöm inte bort att allt eftersom du blir äldre så måste du samla på dig mer vuxenpoäng, kanske köpa en ny bil eller köpa bostadsrätt.
är20
Din vuxenpoäng är: 9.5
Din ålder borde vara 18.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse
"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman Min projekt tråd