2250
Sök

eld ur avagsrör?

alltid snabbast
73 Inlägg
8 maj 2007
Trådstartare
ja eld ur mitt avgasrör det har jag inte men jag vill ha= )

såg förut att man kunde köpa nån såndär grej som man lätt kunde montera så det spruta eld ur arslet på bilen äkta old school å det vill jag ha på min gammla golf gti (det e med glimten i ögat) iaf fråga e vet nån vart man kan få tag i det nån sida å jag vet att det e olagligt men e det nån som vet påföljden om man torskar ..ryker lappen eller bara böter
å kan man typ stänga av å sätta på eld tjossan när man känner fört vill inte bränna upp små barn bakom bilen juh..svårt att förklara för deras föreldrar hur det gick till smile

tack i förhand

jag kör alltid snabbast e alltid först i kön!

Kettunen
8 maj 2007
smile Grymt. beror på om du har prövotid kvar eller ej. Annars blir det böta. Eventuellt reg bes bilen igen om du blir tagen av en flygande.
Men den saken du söker heter eldkastare tongue
Tror dom flesta bil dels affärerna kan beställa in eller en styling butik kan fixa?
Ring o hör. Skulle jag gjort. Hoppas du hittar nu en smile

alltid snabbast
73 Inlägg
8 maj 2007
Trådstartare
jag har tyvär prövotid i ett halvår till så om jag torskar för flygande grisar ryker alltså kortet?

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
8 maj 2007
Olagligt ! böter + flygande besikning och då säger dom på bilprovningen att den ska väck

Neerd
1 596 Inlägg
8 maj 2007

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Kettunen
8 maj 2007
Men nu har jag sj en fråga efter att jag läst på din länk där tongue
Får man ha en sådan installerad på sin bil . Te.x Kör på bana med en Gatreggad bil & har ett sådant kit på. Får man skit av polis då fast man inte använder den på gatorna???

1 418 Inlägg
8 maj 2007
tror knappast att du blir av med kortet bara för att du har prövotid, dom som har prövotid blir av med kortet då dom utan prövotid "bara" får sitt kort indraget.

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

1 256 Inlägg
8 maj 2007
Svaret är nej, det är inte tillåtet med flamethrower smile

Fartsyndare/Musik-narkoman
199 Inlägg
8 maj 2007
Lindberg88 skrev:
tror knappast att du blir av med kortet bara för att du har prövotid, dom som har prövotid blir av med kortet då dom utan prövotid "bara" får sitt kort indraget.

förklaring tack? 

förövrig blir det ju så att man säkerligen torskar för uppseendeväckande bettende / förargeligt beteende... (det finns sådana lagar) , du lär ju också åka dit på flygande ocg få en om besiktning som tidigare nämts. kommer dem på besiktningen berätta att du inte får ha eldkastaren där....

Jag kommer bara ihåg saker som är viktiga, Eller var det saker som som är oviktiga?

alltid snabbast
73 Inlägg
8 maj 2007
Trådstartare
för att fortsätta va den där ungen som bara e ivägen ställer jag ännu en fråga ...(kanske dumfråga) alltså syns den där flamethrowern tex om den står parkerad ser bilkunniga att jag har den där i arslet? å sprutar den eld hela tiden när man kör? eller bestämmer man själv när man vill (nej det stog inte i länken inte vad jag såg iaf)

259 Inlägg
8 maj 2007
det brukar väl finnas en knapp du trycker på när du vill spruta eld.  vad ja har läst så ska man sätta ett tändstift i utblåset och sen var det nå mer , men ja är inte säker..

Troligen galen...
567 Inlägg
8 maj 2007
Inkster skrev:
Lindberg88 skrev:

förklaring tack?

En gammal myt är att en person med prövotid lättare blir av med körkortet.

Det är fel, en person med prövotid måste begå lika allvarliga trafikbrott som en person utan prövotid för att bli av med körkortet.

Skillnaden är att den med prövotid måste ta om körkortet, medans den utan prövotid får tillbaka sitt körkort när spärrtiden är slut ,förutsatt att körkortsåterkallelsen inte är längre än 12 månader. Är återkallelsetiden längre än 12 månader så måste även den utan prövotid ta om körkortet.
Senast redigerat av Mebb (8 maj 2007)

97 Inlägg
9 maj 2007
gör som jag, på 635an ligger ettan neråt, fick i ettan av misstag, vilken smäll o flera meter långa eldslågor!! behövs inget annat! haha!

Sök