2543
Sök

Någon som har funnit kärleken med hjälp av sin bil?

Avstängd
84 Inlägg
11 maj 2007
aa min katt ragga på mig efter att jag körde en orginail ford mondeo 16ventilare ja börja undera varför katt fa. blev så gosesjuk

Biltokig
870 Inlägg
12 maj 2007
Moser skrev:
Eddie_Rocks skrev:
Kettunen skrev:

Hehe jag vet wink
Nää men det finns ju mycket sånt o dom såkallade coola fjortisbrudarna. Åhhh titta allihoppa. Där kommer en skit stylad Volvo 740! Wooow big_smile

Ja wow! 740! Va fan e de för skit eg?

avnån konstig anledning drar sig brudar just till 740!?! minns när ja nyligen hade tagit körkort å gled omkring å min lagom stukade 740, brudarna va som vilda?  lol nu me golfen, inget alls sad , men åkte omkring me en polares bonnstylade 740 för nåra veckor sen, å gissa, jo brudarna kom direkt yikes

Fan va lustigt, jag har just motsatta erfarenheten - med 740n kollade folk när du kom på bredden (eller applåderade) annars inga större reaktioner...
Med golfen hör alla att det är nåt speciellt som kommer, när man närmar sig så vänds alla blickarna ditåt, och om man inte syns trampar man till lite snabbt på högra pedalen en gång så har du genast allas uppmärksamhet wink

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

Colaberoende
1 219 Inlägg
12 maj 2007
Nja.: inte fått ihop det med någon pg.a bilen: snarare tvärtom.

/Ena

Teddan
2 495 Inlägg
12 maj 2007
nått som är mer patetiskt än att ragga upp brudar med bilen är ju å sitta på nån jävla chat å ragga.... vad får man för brudar där då ??

nej det bästa sättet är att kolla runt i tjejens bekantskapskrets om hon har några trevliga vänninor .... det funka för mig iaf smile

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

186 Inlägg
12 maj 2007
t-red: vilken tjejs bekantskapskrets? tjejen du raggar upp me bilen eller tjejen du chattar med? wink
eller rentav nuvarande flickväns bekantskapskrets? den kretsen brukar normalt sätt vara ajabaja..wink

351 Inlägg
12 maj 2007
har aldrig träffat en kille för bilen, å ingen kille som har blivit uppraggad av mig heller, smile men en slö 745,a ä väll ingen höjjdare kanske, fast ja har mitt på de torra nu, träffa honom på en fest,

Våga Köra Sänkt

egen företagare
630 Inlägg
12 maj 2007
Jag skaffade mig en "finbil" när jag redan hade min stora kärlek men hon sa att om vi inte var tillsammans så hade hon nog tagit reda på vem som körde bilen, hon VAR lika biltokig som jag en gång i tiden...

252 Inlägg
12 maj 2007
Riktig "Klassiker": Min brud såg mig första gången på ett streetrace. Sedan kontaktade hon mig på lunarstorm och skrev: Snygg bil.   (Nu har vi vart tillsammans i fem år, förlovade, villa, V70Se mm) :-8

//Janne

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
12 maj 2007
Många(dom jag stöte på) brudar tror att man är tjock med cash när man kör en(gammal) Bimmer men sanningen svider när det vissar sig vara en chaffis! wink

Golle
448 Inlägg
12 maj 2007
Träffade min tjej sedan 5 år tillbaka när jag körde en gammal rostig mercedes så det var inte den hon föll för iaf lol

James May: In other news.... I've fitted a fan!

733 Inlägg
14 maj 2007
mjukismagnus skrev:
Freddeponken skrev:
whiper skrev:
haha tongue jag blev uppraggad av min senaste kille när han va ute me en av "sina" bilar, de va många som körde den. men iaf, de va en orange cheva van, ca 8-900hk o ett sjuhelvete ljudsystem. de va så ja såg han (hans bil) för första gången. men sen blev de iaf killen ja blev kär i så smile

Är det helt säkert?? skulle nog vara försiktig om han hade en sådan där pökbuss! hehe

Det bedrivs Otukt! lol

haha tongue inte han inte. men sen på senare tid va de inte bilarna, trotts att han inte ägde en bil me mindra än 500hk wink så e de inte bilarna, han har en jäävla personlighet oxå wink
sen höll de väl på att gå åt helvete när han skulle köpa Nissan... så han gjorde inte de tongue

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

99 Inlägg
14 maj 2007
Om mitt ex dumpade mig på grund av bilen vete fan men nog va hon trött på mig tjata om bilen hit å dit....sen att så mycke pengar gick till den va ju något hon aldrig kunde förstå......hitta kärlek me hjälp av bilen tror ja inte ett skit på, men som sagt små fjortisar e ju en annan sak haha tongue

Rekondare
236 Inlägg
15 maj 2007
Trådstartare
skånefisken skrev:
Om mitt ex dumpade mig på grund av bilen vete fan men nog va hon trött på mig tjata om bilen hit å dit....sen att så mycke pengar gick till den va ju något hon aldrig kunde förstå......hitta kärlek me hjälp av bilen tror ja inte ett skit på, men som sagt små fjortisar e ju en annan sak haha tongue

Hehehe!! Jo visst lägger man mkt pengar på sitt x.. alltså bilen tongue tjejen gillar inte det men man får ju lägga det på nått kul ju.

95% av sveriges kvinnor har ett bra sexliv.. resten hinner jag inte med!

2 201 Inlägg
15 maj 2007
r-ted skrev:
nått som är mer patetiskt än att ragga upp brudar med bilen är ju å sitta på nån jävla chat å ragga.... vad får man för brudar där då ??

nej det bästa sättet är att kolla runt i tjejens bekantskapskrets om hon har några trevliga vänninor .... det funka för mig iaf smile

hemskt vad jag är patetisk, jag träffade min flickvän över nätet. o vi har varit tillsammans i 6 år   hmm
det är faktiskt bra, ni får säga vad ni vill. men man lär känna varandra på ett helt annat sätt. man sitter kanske inte där för att "ragga", utan man har kanske bara tråkigt, vill ha nån att prata med.
om du träffar en tjej på krogen, fest eller dyligt, då tittar du efter en tjej som ser bra ut. utseendet är det första du tittar efter. på en chat, över nätet, så är det personligheten, för att man som sagt, lär känna varandra p ett annat sätt
Senast redigerat av peter_1976 (15 maj 2007)

Leg. Spådam
816 Inlägg
15 maj 2007
peter_1976 skrev:
r-ted skrev:

hemskt vad jag är patetisk, jag träffade min flickvän över nätet. o vi har varit tillsammans i 6 år   hmm
det är faktiskt bra, ni får säga vad ni vill. men man lär känna varandra på ett helt annat sätt. man sitter kanske inte där för att "ragga", utan man har kanske bara tråkigt, vill ha nån att prata med.
om du träffar en tjej på krogen, fest eller dyligt, då tittar du efter en tjej som ser bra ut. utseendet är det första du tittar efter. på en chat, över nätet, så är det personligheten, för att man som sagt, lär känna varandra p ett annat sätt

Hell yes, du kunde inte ha mer rätt! smile

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

601 Inlägg
15 maj 2007
Munkis skrev:
Jag har kvar min flickvän trots att jag åker 740 ! big_smile haha

De förstår ja du har wink 740 e grejer ju:D

Webbutvecklare
2 369 Inlägg
15 maj 2007
Jag har inte träffat min flickvän för att hon gillade bilen jag körde då, men bilen är ändå inblandad.

(Detta hände förra sommaren): Ida (som hon heter) var en kompis kompis som jag inte kände så bra. En dag så frågade jag på MSN om nån hade filmen "Bert", och den hade hon. Och jag hade ingen egen bil då, men jag hade lånat en bil av en kompis som befann sig i Bulgarien. Så jag åkte till henne, lånade filmen och hon frågade om hon kunde åka med till stan för hon skulle göra något där. Så gjorde hon det, och sen började vi träffas mer och mer och snart firar vi ett år tillsammans. smile

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087

Rekondare
236 Inlägg
15 maj 2007
Trådstartare
rickylicious skrev:
Jag har inte träffat min flickvän för att hon gillade bilen jag körde då, men bilen är ändå inblandad.

(Detta hände förra sommaren): Ida (som hon heter) var en kompis kompis som jag inte kände så bra. En dag så frågade jag på MSN om nån hade filmen "Bert", och den hade hon. Och jag hade ingen egen bil då, men jag hade lånat en bil av en kompis som befann sig i Bulgarien. Så jag åkte till henne, lånade filmen och hon frågade om hon kunde åka med till stan för hon skulle göra något där. Så gjorde hon det, och sen började vi träffas mer och mer och snart firar vi ett år tillsammans. smile

Ahh!! Fan va kul.. e ju bara till att säga Grattis!! smile

95% av sveriges kvinnor har ett bra sexliv.. resten hinner jag inte med!

VAG entusiast
277 Inlägg
3 juni 2007
r-ted skrev:

funkar för oss datanördar som inte är så sociala och vågar ta kontakt irl först cool

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all

Sök