3700
Sök

Stulen front och IC till s40

Troligen galen...
567 Inlägg
13 maj 2007
Trådstartare
En polare blev bestulen idag:
Hände på personalparkeringen på Torp köpcenter i Uddevalla.

Mellan klockan 12.00 och 17.00 idag söndag.

Fronten tog dom, FMIC, bakspeglarna med plattor osv...

http://www.x40nordic.com/carpics/164_7887.jpg

Det finns bara 1st front som ser ut såhär, coustomtillverkad. Ser Du denna front så tillhör den min polare...

Tacksam för hjälp. Ser Ni något kan ni maila till: chris@x40nordic.com

Såhär såg det ut efter att dom varit framme:
http://www.x40nordic.com/Gallery/Upload/brott.JPG
Senast redigerat av Mebb (13 maj 2007)

645 Inlägg
13 maj 2007
Fan vilka svin! kan dom inte köpa eget eller??? Ska kolla runt ifall man ser nån sån här i närheten o sprida det till lite folk jag känner nere i uddevallatrakten.

Kettunen
13 maj 2007
Fy fan! Ska hålla ögorna öpnna här i gbg smile Ska te uddevalla på freda med så

Meca Bildelar, Örebro
32 Inlägg
13 maj 2007
beklagar. finns så mycket folk som inte vet bättre TYVÄRR

Meca Bildelar, Örebro

Troligen galen...
567 Inlägg
13 maj 2007
Trådstartare
Skulle jag få tag på de som gjort detta skulle jag lära dem ett och annat om smärta...

1 Inlägg
13 maj 2007
Fy fan vad trist! Ska hålla ögon och öron öppna!

Bulle!

fruud
13 maj 2007
lider med din vän, hade nyss inbrott i min bil!  sad

1 Inlägg
13 maj 2007
Fyfan! Jag ska hålla ögonen öppna det kan jag lova.
Känner inte chris så där men vet vem han är.

1 813 Inlägg
13 maj 2007
fy fan så tråkigt... ska hålla ögonen öppna om man får syn på nått;)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

SR20 Spirit
335 Inlägg
13 maj 2007
fattar INTE hur J*vla löjligt detta börjar bli nu! snart snor dom fan wunderbaum'en oxå! GAAAAH!

:]
469 Inlägg
14 maj 2007
NismoGTR skrev:
fattar INTE hur J*vla löjligt detta börjar bli nu! snart snor dom fan wunderbaum'en oxå! GAAAAH!

håller med.

265 Inlägg
14 maj 2007
Intelligent att sno en unik front, den blir nog inte svår att hitta. Men det är tråkigt att folk skall vara och nalla på andras surt förvärvade grejer. Ofta är det bara idioter som dragit loss och sönder grejerna dom snott dessutom. Här ser det ju ut som dom skurit av silikonslangarna eller något i den stilen? DRÄGG!!! Fan ta dom i arslet allihop som stjäl grejer!

.......
2 655 Inlägg
14 maj 2007
Ztyling skrev:
Intelligent att sno en unik front, den blir nog inte svår att hitta. Men det är tråkigt att folk skall vara och nalla på andras surt förvärvade grejer. Ofta är det bara idioter som dragit loss och sönder grejerna dom snott dessutom. Här ser det ju ut som dom skurit av silikonslangarna eller något i den stilen? DRÄGG!!! Fan ta dom i arslet allihop som stjäl grejer!

håller me. sen kan man ju undra va faan dom går på som gör sånt mitt på ljusa dan typ. allså att ingen sett de, å sen hur dom viste var den va fastsatt och allt :S... tragist e de iallfall...

terazzi
14 maj 2007
SÅNNA TATTARE!!!  vad fan e d för fel på folk egentligen? tur den är unik iaf,lär bli lätt hitta!!

13 Inlägg
14 maj 2007
vaaa faan snart får man kedja å låsa fast allt som finns...  sad

B.I.B Blue Is Beautiful =)

DFFL
9 020 Inlägg
14 maj 2007
beemern skrev:
Ztyling skrev:

håller me. sen kan man ju undra va faan dom går på som gör sånt mitt på ljusa dan typ. allså att ingen sett de, å sen hur dom viste var den va fastsatt och allt :S... tragist e de iallfall...

De flesta inbrott sker under dagtid, antagligen gäller det sådana här stölder med.
(I huvudsak sen förmiddag)

Att de visste hur den är fastsatt är ju egentligen inte så svårt att räkna ut.
Personen har ju förmodligen en egen S40.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

295 Inlägg
14 maj 2007
ska också hålla utkik... massa grejjer som blivit stulna nu denna veckan..hmm..

Men jag ska leta wink

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!

231 Inlägg
14 maj 2007
ska hålla ögonen öppna här i Trollhättan.

1 878 Inlägg
15 maj 2007
håller ögonen öppna i dalsland. jag åker rätt mycket så jag ser mkt oxå smile

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
15 maj 2007
vilka idioter de finns.. å undra va dom hade tänkt att haft fronten till när de bara finns en sån front

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Sök