Zpira skrev:
Att bara för att killen kör saab så kan han det mesta om saab...
Citerar: "Jag kör själv saab, så jag kan det mesta om dem"
senare citat: Det där är en viggen vinge för den sitter original på en viggen"
sen skulle vi kolla hur mycket han verkligen kunde... vi bad han leta upp turbon under huven på en Volvo 740 turbo intercooler... och han står där en stund... och efter massa mumlande pekade han på grenröret... ja det är sant, helt sant och åter igen sant...
sedan pekar vi på turbon och får svaret "men det där liknar ju ingen snäcka"
men visst nu körde han saab och inte volvo så det var kanske därför han blev förvirrad...
Det där stämmer så jävla bra in på en fd. kompis till mig. Klarar inte av han,
Han Vänder sig dit vinden blåser så att säga.
Först var volvo bäst. sedan köpte hans far en Saab Aero, Sedan dess är det som som gäller. han kan allt om allt när det gäller Saab (Killen vet knappt hur man byter hjul), kan förklara allt och berätta långa ingående historier om saab bilar som finns (men i själva värket inte finns)
All design på ALLA bilar är stulet ifrån Saab, det är dom som uppfann det.
Saab turbo är bässt dom bygger världens bästa turbo agg. Jas är saabs konstruktion och där ifrån är Aero bilarna inspereade det är därför dom e så snabba (Saab har gjort planet Volvo gör Motorn!.
Saabs Paneler har volvo kopierat... ( Jag har alldrig sett någon volvo med en 100x40cm mattgrå arbetsplast panel i)
Och så fortsätter det i evigheters evigheter.
Sedan har en annan polare frågat om det är en Dumventil. (Mitt öppna lufftfilter)
Och en annan polare sa att hans farsa hade köppt en V40 T-Gul (Den var gul och hade turbo så det var ju nästan rätt) Sedan påstod han att den går jämt om inte tillochmed drar en annan kompis farsas V70R (nya) för att deras V40 T-Gul väger så himmlans mycket mindre.