2880
Sök

Hjälp, Toning hur ska jag göra?

Skogs Arbetare
413 Inlägg
16 maj 2007
Trådstartare
Funderar mellan olika toningar,
göra själv
proffs eller
solarplexus

Vad ska man göra??

Go For It!!

226 Inlägg
16 maj 2007
har du aldrig tonat själv så skulle jag inte göra det själv iaf, ska skicka in min på proffstoning!

263 Inlägg
16 maj 2007
Hej! Jag hade valt proffs toning! Att göra själv är inte det enklaste! Solar plexus ser brunt ut (en kompis skaffade nyligen det) Så lämna in bilen ist! Kan tyckas dyrt kanske, men så är ju resultatet mycket mycket bättre oxå...

Mvh thony:)

Volvo-Real-Power!

192 Inlägg
16 maj 2007
Thony_mannen skrev:
Hej! Jag hade valt proffs toning! Att göra själv är inte det enklaste! Solar plexus ser brunt ut (en kompis skaffade nyligen det) Så lämna in bilen ist! Kan tyckas dyrt kanske, men så är ju resultatet mycket mycket bättre oxå...

Mvh thony:)

va ligger priset på?

fireice_88@hotmail.com

Skogs Arbetare
413 Inlägg
16 maj 2007
Trådstartare
okay, funderar mer på att skicka in den då, vad kostar det då typ?????

Go For It!!

saab ägare
76 Inlägg
16 maj 2007
jag gav 200o för att få mina tre rutor tonade

en motor utan turbo suger :)

192 Inlägg
16 maj 2007
2000....va jue int så jävla billig näe..sad

fireice_88@hotmail.com

Fartsyndare/Musik-narkoman
199 Inlägg
16 maj 2007
kan tyvärr inget pris... känns dumt å uppskatta ett då jag inte är säker... men jag håller tyvärr inte med förgående inlägg.. det beror ju helt på vilket standard du sätter på jobbet.... mina rutor äe egenhändigt gjorda.. visst finns det småskavanker men jag är iaf nöjd... sen får man ju även lärdom...

Jag kommer bara ihåg saker som är viktiga, Eller var det saker som som är oviktiga?

192 Inlägg
16 maj 2007
Inkster skrev:
kan tyvärr inget pris... känns dumt å uppskatta ett då jag inte är säker... men jag håller tyvärr inte med förgående inlägg.. det beror ju helt på vilket standard du sätter på jobbet.... mina rutor äe egenhändigt gjorda.. visst finns det småskavanker men jag är iaf nöjd... sen får man ju även lärdom...

du kan få tona mina rutor billigt då lol

fireice_88@hotmail.com

Skogs Arbetare
413 Inlägg
16 maj 2007
Trådstartare
visst är det skillnad på kvalite, men jag har hört ett ställe som tar 500/rutan, undrar om det är dom små rutorna också

Go For It!!

712 Inlägg
16 maj 2007
någon som rekommenderar något bra ställe i Göteborgtrakten som tonar?

http://techrate.se
Dagens och framtiden teknik! Välkomna in.
Finns även på twitter:
http://twitter.com/Techrateswe

199 Inlägg
16 maj 2007
__Linus__ skrev:
Inkster skrev:

lungt vad får jag för rese-ersättning? biljetter från sthlm-gbg ToR och en helkväll i gbg.. lol jag e på (billigt vet jag inte om det är) tongue

Jag kommer bara ihåg saker som är viktiga, Eller var det saker som som är oviktiga?

192 Inlägg
16 maj 2007
Inkster skrev:
__Linus__ skrev:
Inkster skrev:

lungt vad får jag för rese-ersättning? biljetter från sthlm-gbg ToR och en helkväll i gbg.. lol jag e på (billigt vet jag inte om det är) tongue

aah...hade tänkt mig..att du får åka ner hit, köpa film på biltema så innan du drar så kan ja bjuda dig på donken:D kan int bli så mkt bättre smile

fireice_88@hotmail.com

Lidhultare.
325 Inlägg
16 maj 2007
eller så har du en polare som kanske kan fixa fönstertoning? smile annars äre till att lämna in det på tonings"firma" smile

-Twiajävlen-

192 Inlägg
16 maj 2007
eclips3 skrev:
eller så har du en polare som kanske kan fixa fönstertoning? smile annars äre till att lämna in det på tonings"firma" smile

har faktist ingen lust å spendera 1500-2000 på de..sad tycker de e lite saftigt..men fan om man har en kärra man tänk ha några år så e de kanske värd de..men men

fireice_88@hotmail.com

Lidhultare.
325 Inlägg
16 maj 2007
nej, kan hålla med om att det är högt pris som fan! men man får ju det bra gjort men som sagt, pengar! du känner ingen som kan tona då? till ett vettigt "kompis"pris?

-Twiajävlen-

199 Inlägg
16 maj 2007
__Linus__ skrev:
Inkster skrev:
__Linus__ skrev:

aah...hade tänkt mig..att du får åka ner hit, köpa film på biltema så innan du drar så kan ja bjuda dig på donken:D kan int bli så mkt bättre smile

Naajs, ROADTRIP cool

192 Inlägg
16 maj 2007
eclips3 skrev:
nej, kan hålla med om att det är högt pris som fan! men man får ju det bra gjort men som sagt, pengar! du känner ingen som kan tona då? till ett vettigt "kompis"pris?

njea..vet jue int riktigt..hmm man får la ragga upp lite bekanta å fråga om dom lust å ge en hjälpande hand..men alla som har tonat själv säger att de blir kasst efter ett tag..att filmen får bubblor å skit...e de så?:S

fireice_88@hotmail.com

199 Inlägg
16 maj 2007
__Linus__ skrev:
eclips3 skrev:

har faktist ingen lust å spendera 1500-2000 på de..sad tycker de e lite saftigt..men fan om man har en kärra man tänk ha några år så e de kanske värd de..men men

jag säger som jag sagt förut men i en annan tappning... köp 3rullar biltema "billig" solfilm a'40:- st och öva dig med.. sen köper du shysstare solfilm om du inte är nöjd med kvalite'n.. och kör med den när du "lärt dig" sen kan du tona polarnas rutor för 100:-.. 4 polare senare loigger du +- noll lol

4 554 Inlägg
16 maj 2007
klart de går själv mycke såpavatten och tålamod!

Sök