Blir nog inte färdig i tid i år.... *obs VÄLDIGT starka bilder*

p1ayah
18 maj 2007 · 9 Inlägg

ajdå.. såg inge vidare ut du!

Caffe
18 maj 2007 · 1 436 Inlägg

Kommer du återfå full rörlighet i handen?

Ryser i hela kroppen av bilderna.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Obooy Meca Bildelar, Örebro
18 maj 2007 · 32 Inlägg

ajjj fy fan. bilderna e ju lite starka smile. men va ändå tvungen att kolla på dom en andra gång. hoppas det blir bra med handen, att du får tillbaka all rörlighet osv

Meca Bildelar, Örebro
__hogberg__
18 maj 2007 · 1 161 Inlägg

Ajj aj lider me dej..

E30Tompa Rörpulare
18 maj 2007 · 1 453 Inlägg

Vilket jävla skit... Hoppas att allt går tillbaka till de normala håll dej lungn nu ett ta!

Mvh

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
BMW E61 m5 (2007)
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
BMW E30 M3 "Barnfind" (1988)
Hinkas SOS-Racing
18 maj 2007 · 514 Inlägg

Det är sådant som gör nykterister av folk wink.

BMW 633 csi (1977)
jolla_
18 maj 2007 · 58 Inlägg

aj ser ut att göra lite små ont

DjFreaky Nissan Freak
18 maj 2007 · 67 Inlägg

Gör faktiskt inte ont. Kan nog ha varit för att jag va lite onykter när det hände. men när jag va på akuten kände jag nästan inget då heller. Gjorde lite ont när dom ondersökte handen innan operation. men annars va det ingen fara.

Och dom sa tll jag kommer få tillbaka full rörlighet men det kan ta ett tag innan känseln kommer i gång om den gör det. har ingen känsel på utsidan lillfingret från såret till toppen

Så det e bara att vänta....

tnygord
18 maj 2007 · 98 Inlägg

å fy faan :S vände sig i magen efter den bilden! Hoppas du repar dej iaf!

mvh Thomas

:D Mazda Driver :D
Mazda 323f (1989)
Akka
18 maj 2007 · 1 174 Inlägg

tycker så jäävla synd om dig spec när det hände rpå fest men gud va äckliga bilder neutral

Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
18 maj 2007 · 153 Inlägg

Fan ja lider med dig Sjögren! Hoppas att du kryar på dig såpass att man får se monstret iår wink

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
Janina Modell & modeskribent
18 maj 2007 · 280 Inlägg

Åh fy fan :o Såg ut som du kört handen genom en tigersåg ^^ Aldrig trodde väl jag att porslinsskålar kunde vara så farliga :S Får hoppas det läker ihop fint & tacka för att du va onykter när du ställde till det wink

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se
BMW 528 (1996)
lingua
18 maj 2007 · 2 271 Inlägg

Ojojoj! starka minnen efter dom bilderna. Hade en dejt med ett vitrinskåp för c:a 5 år sen, dock skedde skadan i handleden så alla tror att man är en självmordskandidat av ärret att döma sad

Hursom helst, hoppas allt går bra? och du är snart i garaget igen=)

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
storre
19 maj 2007 · 7 Inlägg

Detta var ju inte alls vad jag ville se när jag surfade in på garaget. Fan va tråkigt.sad

Jag kommer hem i början på juni, stefan och björn finns ju där och du har ju för bövelen en hand till. Detta ska vi fixa smile

Krya på dig /curtin

TMW-Performance Avstängd
19 maj 2007 · 914 Inlägg

Maizer skrev:
Jag mår skitdåligt av sånt där sen jag satte min tumme i en dörr. En stor jävla kille stod o drog så hårt han kunde, min tumme hamna emellan, nageln satt kvar i dörren och allt var bara en jävla sörja:/

Jag har varit med om exakt samma sak, det var en tjock branddörr.

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
darkwizard Fordonstekniker
19 maj 2007 · 1 740 Inlägg

Fy fan, det där såg inge vidare ut. Tur man tål att se andras blod, men mitt eget kan jag inte se, då svimmar man.

Men, krya på dig och ta det bara lungt nu.

Är du med i nåt förbund, som kankse har en fritids försäkring. Då kan du gå ut 90% av din lön på Försäkringskassan.

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
Masaru hater
19 maj 2007 · 656 Inlägg

aaahhh satan, ONT!.. jag som åt min mat nu också..

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
chrizz Administratör
19 maj 2007 · 11 791 Inlägg

Tog mig friheten och länkade om bilderna via vanliga länkar. Det är lite för magstark att klistra in sånna bilder direkt i forumet. Min fina grekiska sallad höll på att komma upp igen wink

Lider med dig för övrigt, men var glad att det inte var höger hand. Hoppas du är högerhänt dock.

Jag skar upp mitt vänstra pekfinger på ett ganska klantigt sätt på "party" också. Inga senor gick av dock, så jag hade väl tur. Men ärret på undersidan av fingret är inte så jättevackert.

Hoppas du blir återställd.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
FreddeK
19 maj 2007 ·

chrizz skrev:
Tog mig friheten och länka bilderna via vanliga länkar. Det är lite för magstark att klistra in sånna bilder direkt i forumet.

Ja det där var väl gränsfall...men likförbannat måste man klicka på dem för man är nyfiken.hmm

men jag har väl ca en liter utspydd nyponsoppa på vardagsrummsgolvet nu=) haha

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang