3977
Sök

GPS LARM dekaler/klistermärken.

242 Inlägg
20 maj 2007
Trådstartare
Tja.

Jag letar efter GPS LARM Klistermärken/dekaler eller något liknande för att kunna sätta upp i rutorna på bilen från insidan.

Då bilen inte får stå "ifred" längre utan att det kommer bilar med stulna reg skyltar och kollar upp bilen titt som tätt, så har jag tänkt att hitta nått liknande som visar att bilen har GPS LARM. Jag har suttit och letat en stund nu, men hittar ingenting sådant någonstans.

Så om det är någon som har en sida där man kan köpa sådant, så vore jag väldigt tacksam om ni kunde tala om vart big_smile

tack på förhand, Mvh Niklas

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
20 maj 2007
Låter som något försäkringsbolagen borde kunna bistå med. Om de inte har så borde de skaffa. Fungerar gö bra i avskräckande syfte vilket gynnar dem.

242 Inlägg
20 maj 2007
Trådstartare
Markus_C skrev:
Låter som något försäkringsbolagen borde kunna bistå med. Om de inte har så borde de skaffa. Fungerar gö bra i avskräckande syfte vilket gynnar dem.

precis, får göra som polisen och förebygga brott smile  ska höra av mej till mitt försäkringsbolag i veckan och kolla om det går att få tag på via dom. Tack för tipset:)

138 Inlägg
20 maj 2007
www.webbelektronik.se där har dom ett avancerat larm = ) Jag köpte det som är kopplat till telefonen. Ska koppla in det nästa vecka och se om det funkar bra.

Sök