Förra gången jag introducerade nyheter här på Garaget tillkom bland annat video-funktionen som det viktigare inslaget. Det har nu laddats upp snart 1500 videoklipp och det ökar stadigt. Otroligt kul tycker jag själv då det tagit Garaget till en helt ny nivå.
Nu är det dags att introducera en rad andra nyheter som bland annat kopplar samman videofunktionen med övriga delen av communityn, men även en rad andra nya och länge eftertraktade funktioner. Nedan listar jag lite av det som är nytt denna gång.
* Ny navigering under "Min sida" som nu också är just "min sida" och inget annat.
* Ny flik; medlemssidor
* Senast inloggade användarna på framsidan, samt ännu fler listade under "medlemssidor" (obs! man visas högst en gång per dygn här, det hjälper inte att logga in och ut hela dagen för att synas mer ;)
* Möjlighet till större avatarer (ladda upp en ny stor bild så syns en större variant när man håller musen över avataren under respektive medlems sida).
* Videoklipp på medlemssidorna.
* Koppla videoklipp till din bil; videoklippet visas i samband med bilen, och bilen i samband med videoklippet. Görs via redigeringssidan för respektive videoklipp eller direkt vid uppladdning.
* Videosökning.
* Ny sökfunktion för bilar som inkluderar fritextsökning med relevanssortering (alla fält) + ortsökning samt möjlighet att begränsa sökning på län.
* Uppfräschad design
* Mer lättladdade sidor för de med långsammare uppkoppling (Garaget är nog inget för modemanvändarna ändå tror jag ;)
Enjoy!
Mvh Christian
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."