2505
Sök

Vad Jobbar Folk Från Garaget Med??

1 072 Inlägg
21 februari 2010
Jonkenn skrev:
Snart gått ut gymnasiet som elektriker, men ska söka vidare till undervattenssvetsare.

Du blir inte UV svetsare, du blir inom anläggning. Sällan man bara blir en sak i den branschen.

8 Inlägg
21 februari 2010
Arbetslös just nu. Men imorgon börjar jag köra lastbil för DHL smile

174 Inlägg
21 februari 2010
Jonkenn skrev:
Snart gått ut gymnasiet som elektriker, men ska söka vidare till undervattenssvetsare.

du kommer inte tjäna mycket pengar om det är det du tror, i norge kör dom med robotar nu för tiden

Solfilmsmontör
68 Inlägg
21 februari 2010
Solfilmsmontör smile

Montering av solfilm, säkerhetsfilm, fönsterdekor, skylt & bildekor. www.solskyddscenter.com

1 072 Inlägg
21 februari 2010
ErikJohansson skrev:
Jonkenn skrev:

du kommer inte tjäna mycket pengar om det är det du tror, i norge kör dom med robotar nu för tiden

Nån måste styra roboten och montera den eller hur?
Robotar brukas mest offshore, men som allt annats så svetsas 99% på land och skickas sedan ner. Men att tro att man kan kliva in som svetsare utanvidare kan då drömma vidare. Man måste va flexibel inom det yrket.

I love 20Hz !
1 327 Inlägg
21 februari 2010
jobbar med bilar/bil-ljud tongue

Kolla in Projektet! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=212774/
#hemåsänk
Team VA!?

Bilvårdstekniker
766 Inlägg
21 februari 2010
Ellertz skrev:
hks__ skrev:
Ellertz skrev:

jasså? Själv jobbar ja på Hertz big_smile

där ser man! en annan jobbade på Europcar ute på arlanda...vi låg i samma byggnad som Hertz och Avis..var jävligt kul att jobba med hyrbilar, jag jobbade som bilvårdare ..skönt att slippa sitta på kontoret tongue

Måste vara perfekt de! Vi är en ganska liten station med 120 bil och 5 anställda så vi har bara blandtjänster bilvårdare/biluthyrare.. Dock så står de bilvårdare i avtalen för att vi ska få lägre lön tongue

Här är en till gammal biluthyrare (Europcar), dock sa jag upp mig efter några års anställning för att starta eget tongue

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se

223 Inlägg
21 februari 2010
jobbar som säng tillverkare på DUX smile

Försäljare inom Bilmultimedia
434 Inlägg
21 februari 2010
_Norrland_ skrev:
Ellertz skrev:
hks__ skrev:

där ser man! en annan jobbade på Europcar ute på arlanda...vi låg i samma byggnad som Hertz och Avis..var jävligt kul att jobba med hyrbilar, jag jobbade som bilvårdare ..skönt att slippa sitta på kontoret tongue

Måste vara perfekt de! Vi är en ganska liten station med 120 bil och 5 anställda så vi har bara blandtjänster bilvårdare/biluthyrare.. Dock så står de bilvårdare i avtalen för att vi ska få lägre lön tongue

Här är en till gammal biluthyrare (Europcar), dock sa jag upp mig efter några års anställning för att starta eget tongue

jaha ! vad kul! vilken station ?

434 Inlägg
21 februari 2010
Ellertz skrev:
hks__ skrev:
Ellertz skrev:

jasså? Själv jobbar ja på Hertz big_smile

ja för fan ! som mest hade vi en vagnpark på 850 bilar tror jag...det året slog vi även all time high med hyror...6.2 miljoner drog vi in under Augusti månad tongue

3 650 Inlägg
21 februari 2010
jobbar med era stekbilar, ferraris, porschar bmw´s m.m.m

Bilvårdstekniker
766 Inlägg
21 februari 2010
hks__ skrev:
_Norrland_ skrev:
Ellertz skrev:

Umeå smile

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se

Customiserare
1 212 Inlägg
21 februari 2010
jobbar på en charkfrabrik... inget drömjobb men de ger dollar i kassan....

raggen går

434 Inlägg
22 februari 2010
_Norrland_ skrev:
hks__ skrev:
_Norrland_ skrev:

Umeå smile

åh fan=) vill minnas att ni från norr var dom som skickade dom finare bilarna på transfer till oss:P dom som kom från sheraton / sthlm var en mardröm tongue

908 Inlägg
22 februari 2010
jobbar på engelholms glass. paketering/produktion

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
23 februari 2010
Har inte börjat jobba än. Börjar på onsdag smile
Eccovena, lager jobb typ. Man packar villa pellets med en maskin.
3 skift

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

Norrlänning
1 453 Inlägg
3 mars 2010
hks__ skrev:
Ellertz skrev:
hks__ skrev:

ja för fan ! som mest hade vi en vagnpark på 850 bilar tror jag...det året slog vi även all time high med hyror...6.2 miljoner drog vi in under Augusti månad tongue

Fy fan! Det var inte dåligt... De är de aldrig en lugn stund kan ja tänka mig smile

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

72 Inlägg
3 mars 2010
Insatsstyrkan.

434 Inlägg
3 mars 2010
Ellertz skrev:
hks__ skrev:
Ellertz skrev:

Fy fan! Det var inte dåligt... De är de aldrig en lugn stund kan ja tänka mig smile

nej du, det finns att göra om man säger så:P men det har lugnat ner sig nu, jobbar inte där längre men..när jag slutade hade dom iaf halverat vagnparken tongue

Sök