Tjo.
Som sagt, hur mycket skulle ni betala för att få era fram/baksäten omklädda i det tyg/fakeskinn/skinn/färg/material ni vill, utav folk som gör allt jobb inklusive demontering/omklädning/montering åt er? Samt lämnar en "sömgaranti" åt er, utifall att det skulle bli sömmar som släpper, så är det bara att ni kontaktar oss och fixar transport av säten till oss för omsömning?
Är bara ute efter en intressekoll, tjejen min ska klä om min audi samt hennes polare har klätt om sin pojkväns bmw 325:s inredning med m3 säten totalt, kan även notera att bilen har 500hk plus och syns lite här o där.
Vi vill bara se om det skulle finnas ett intresse för att ev. starta nått sorts "företag" framöver, för omklädning av säten, för folk gnäller alltid om att dom vill byta klädsel, men det är ingen som vågar ta sig an utmaningen för att riva isär sina säten själv och försöka klä om/anlita nån som klär om säten åt dom. Har själv läst om dom hutlösa priser som företag har uppgett, och personligen skulle jag ALDRIG betala så mycket som dom kräver, för att man kan få de så satans mycke billigare bara man har lite folk som är kunniga inom det.
Min audi kommer få en omklädning i sommar, och jag kommer lägga upp bilder på delar av processen för att ni ska få se att det går helt rättmätigt till, båda sömmerskorna har utbildning inom mode/design, så dom KAN sy. Mest troligt så kommer audin börja kläs om inom en vecka eller två, och bilder på processen samt resultat kommer läggas upp.
Vid intresse så kan bilder på BMW:ns inredning skickas, vi har bilder från omklädnings processen samt slutresultat.
Ni får gärna även ange typ priser på vad det kostar för diverse "proffs" företag att klä om säten, så man får veta vad ni anser rimligt.
// Saelen
Senast redigerat av Saelen (21 maj 2007)
Just another sick man in this sick world..