3841
Sök

Det dummaste påståendet du hört ifrån någon du känner. ang vad som helst.

676 Inlägg
24 maj 2007
en kompis berättade att en i hans förra klass undrade hur han skulle trimma sin 240. Kompisen sa att om han borrade 2-3 hål i grenröret och sedan svetsade i skruv i hålen så skulle det ge typ 50-60hk. sagt och gjort, han började borra och svetsa. sen skulle han ut och provköra och kom tillbaka med ett leende som gick över öronen, JÄVLAR VA DEN GÅR! skrek han.

Skojja om resten av klassen garva efter de wink

Sleeper
3 084 Inlägg
24 maj 2007
Paddee636 skrev:
När jag va liten o var på mcdonalds, så skulle alla andra ha cheesburgare så då ville jag också ha en sån fast utan ost smile

OT: Själv så beställer man en cheeseburgare men får ingen ost

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 maj 2007
Foffis skrev:
en kompis berättade att en i hans förra klass undrade hur han skulle trimma sin 240. Kompisen sa att om han borrade 2-3 hål i grenröret och sedan svetsade i skruv i hålen så skulle det ge typ 50-60hk. sagt och gjort, han började borra och svetsa. sen skulle han ut och provköra och kom tillbaka med ett leende som gick över öronen, JÄVLAR VA DEN GÅR! skrek han.

Skojja om resten av klassen garva efter de wink

inte så att han inbillade sig lite va tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Modo-fan från början till slut
330 Inlägg
25 maj 2007
Fick höra nåt kul på jobbet igår.
En kille höll på att sopa golvet,då går min kollega förbi.Killen som sopar slutar då tillfälligt och säger:
"Det är mycket damm här.Vad är det i?Ganska mycket färg va?"
"Jo,det är det väl,bland annat."
"Ja det klart,det är väl en del cigarettrök som har lagt sig också"

Att det är mycket färg i dammet är pga att vi jobbar med pulverlack.Så det är inte alls omöjligt...men att cigarettrök skulle bli damm när den försvinner är väl att ta i.Får förresten höra minst en lika dum kommentar per dag från den killen,men eftersom dom flesta är jobbrelaterade så tar jag inte upp dom här.

Stolt far till Freddy 18/12-08

Gorgilus addictus
4 762 Inlägg
25 maj 2007
"Är det turbon som kyler luften till termostaten?"

Så sa min klasskompis i 1an tongue (de pinsamma var, vi går på en fordonslinje.)

EDIT: Citat från samma person:

"Men, om vi drar ett spännband rätt över godset, borde inte fästena till banden gå sönder?"

Snälla, fråga inte varför han sa så tongue. Behöver det nämnas att läraren bara kollade på han och drog en djup suck?
Senast redigerat av THEBADGUY (25 maj 2007)

Allt för den där jävla hatten!

Modo-fan från början till slut
330 Inlägg
25 maj 2007
Hehe...hade en kille i min fordonsklass som lyckades peka ut motorbromsen på en uppkapad mc-motor...det han menade var motorbromsen var inget annat än svänghjulet

Stolt far till Freddy 18/12-08

182 Inlägg
25 maj 2007
Ett par kompisar hade varit på skidresa i Norge. Så hade dom klättrat upp på toppen av berget där. Där hade dom tagit av sig jackor och tröjor för att sola överkroppen, och tagit ett foto på detta.
På en fest efteråt när bilden kom fram så frågar en kompis som inte var med:
-"Var det inte typ svinkalt där uppe på toppen?"
Då svarar en kompis:
-"Nej, det var lä där uppe!"

Det tog en liten stund innan han fattade att det inte KAN vara lä på en topp.

Jubelidiot
196 Inlägg
25 maj 2007
Hahaha sjysta historier smile. Jag var med min kompis och hennes pojkvän på svenska rallyt. och när vi står där och tittar på starten frågar hon honom om han vet varför det kommer eld ur avgasröret? då svarar idioten att det är för att det är för mycket bensin i dumpventilen !!?????  smile

dra igång 140 projekt nu
no brain no pain ^^

Busdriver
389 Inlägg
25 maj 2007
Paddee636 skrev:
När jag va liten o var på mcdonalds, så skulle alla andra ha cheesburgare så då ville jag också ha en sån fast utan ost smile

Min gamla syslöjdslärare från 6: an sa att om man är färgblind ser man svartvitt

Jag va o fiskade med en polare som aldrig hade fiskat förr för många år sen. så hade han precis fått på ett nytt drag så när han skulle kasta ut så sa jag "det draget tåler inte vatten!" så sa han "Va? Gör det inte??"

Haha många bra inlägg i denna tråden tongue

Min gammelfarbror hävdade bestämt att han såg svartvitt. så jag tror nog att extrem form av färgblindhet kag göra att man ser bara svartvitt.

EDIT: japp så är det.
Akromatopsi (total färgblindhet)
Deuteranomali (defekt grönseende)
Deuteranopi (grönblindhet)
Protanomali (defekt rödseende)
Protanopi (rödblindhet)
Tritanomali (defekt blåseende)
Tritanopi (blåblindhet)
Senast redigerat av Edman (25 maj 2007)

Piratpartiet
339 Inlägg
26 maj 2007
RsHutte skrev:
det dummaste jag hört måste ändå vart när ja fråga min styvmor varför hon går in på mitt rum å stänger av strömbrytaren på kontakten som ja har... och svaret va att de kan komma ut gifta gasämnen från elen yikes.... men hallå? för de första så skulle elekriker ha så grymmt hög lön för att utsätta sig för sån fara.. för de andra så skulle man få ha rymddräckter på sig hemma får att inte "få några skador" som hon säger... för det tredje... hur korkad får man bli?neutral

Det kan faktiskt bildas giftig gas från el, men då ska elen gå genom luften för att det ska inträffa. Det som bildas kallas för ozon (det som luktar när man kör med bilbanor till exempel). Har svårt att tro att en vanlig kontakt bildar ozon, den skulle nog inte få vara ute på marknaden så länge tongue

905 Inlägg
26 maj 2007
båge skrev:
Reichte86 skrev:
en kompis påstod att han hade blivit klockad i 200 på e4:an men dom såg det mellan fingrarna! säkert!

mm å ja har hört om en som har fått en varning på 160km/h på 90 väg (E20 genom alingsås) vet inte om ja ska tro på det heller

tja jag vart varnad efter dryga 140km/h på 70 väg men den polisen som var efter mig lyckades inte mäta mig så han sa som bara ajja bajja och så fick man blåsa.

643 Inlägg
26 maj 2007
loffe007 skrev:
båge skrev:
Reichte86 skrev:
en kompis påstod att han hade blivit klockad i 200 på e4:an men dom såg det mellan fingrarna! säkert!

mm å ja har hört om en som har fått en varning på 160km/h på 90 väg (E20 genom alingsås) vet inte om ja ska tro på det heller

tja jag vart varnad efter dryga 140km/h på 70 väg men den polisen som var efter mig lyckades inte mäta mig så han sa som bara ajja bajja och så fick man blåsa.

häftigt.

68 Inlägg
27 maj 2007
En i min klass på högstadiet sa på fullt allvar att han tyckte att "Hon den där Ebba Grön är jävligt dålig" Samma kille var spydig när jag sa att jag skulle köpa mig en Volvo 240/740 som första bil. Han skulle minsann ha en Audi tt sa han. Det slutade med att han hade en Audi 80 från tidigt 80 tal som han köpte av en pensionerad lamell brännande grisbonde för 1000kr tongue

Ecodriving är för kärringar :D

Rakapparat
301 Inlägg
27 maj 2007
Tjejkompis till mej (håller på och lagar mat) : Är det här en vitlök? (tar ut en vitlök)
en annan kompis (sarkastiskt) : Nej det är en champinjon
Tjejen : Okej (stoppar tillbaka vitlöken och fortsätter leta)

Samma tjej på action meet -06 vid stripkörning
-Gud va löjliga dom är som  håller på och stylar med att röka däcken innan dom ska köra.
jag menar alla gör ju samma sak. usch va löjligt.

samma tjej har kläckt ur sej ca 10 tusen liknande saker men kom bara på dom här nu

863 Inlägg
27 maj 2007
En tjej i samma klass som min flickvän berättade en gång att hon åkt på sin Honda MT5:a i 110km/h med sin lillasyster, frågade hur hon kunde veta att de gick 110km/h(?) Jo men jag kollade ju på mätaren svarade hon! big_smile Haha jag har aldrig i helat mitt liv sett en mt5:a uppmätt till 110km/h (frågade även om de va bytt mätare på den men de va de inte) Har ni nånsin sätt en sån mätare? big_smile

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
27 maj 2007
Sushikocken skrev:
Paddee636 skrev:

OT: Själv så beställer man en cheeseburgare men får ingen ost

Beställde cheeseburgare men fick inte med nån hamburgare :S

En kille härifrån sa så här: "Han har en volvo 740 med 400 hästar och 100 nm." YEEEAH right.

Sen kom nästa idé: "Den diesel pickupen laddar 9 bar"........roll

177 Inlägg
27 maj 2007
En i min klass typ sa att, Turbobilar med +200 hästar förlorar MINST 100 häst på drivlinan.. Öhhhm, då borde ju en 100 hästare ha typ 50?

11 Inlägg
27 maj 2007
när en raggare sa till mig att ja var löjlig när ja burnade i crusingen i lindesberg

1 567 Inlägg
27 maj 2007
En polare som säger att hans bil har ubergrym väghålling bara för att han har  kapat fjädrarna för mycket och att det sitter gula koni runt om...Bilen är en 940.Krävs lite mer för att få en bra väghålling enligt mig.

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

MissMarilyn
27 maj 2007
lurade i en tjejpolare för flera år sedan att det finns ett speciellt program/linje på Tensta gymnasium. En yrkes förberedande linje för kriminella....där man får lära sig att sno bilar, knarklagning mm. Hon tror på det än idag!!! lol

Sök