Ska nog kunna lägga ut en film på lite ljud som jag har i bilen. Välljud som är roligaste ju så.
Vänta nu sa du välljud ? tyckte jag bara såg mds produkter i din bil...
Säger killen som funderar på GAS
Funderar på vad sa du ? (jbl,kicker,rockford,appel,pioneer är det jag kör med just nu förutom gas steget, som ska bytas) , håller just på att sälja jetforcen (moppen) och kommer då ha en anläggning för det 3 dubbla din bil är värd, dessutom är jag 16 år och kanske inte har så mkt över efter all kebab hehe
Senast redigerat av tsdi (22 maj 2007)
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Min pappa är starkare än din pappa. Äre nån lunarstorm-fajt ni håller på med eller?
Nej men jag tycker inte om när folk ska hacka på andra. Alla är mer eller mindre kunniga inom detta område, bättre ge tips och lära ut kundskap än att klaga på hur dåliga saker andra har. Sen struntar jag i om han har nikama saker i bilen eller om det är värt en mille.
Min pappa är starkare än din pappa. Äre nån lunarstorm-fajt ni håller på med eller?
Nej men jag tycker inte om när folk ska hacka på andra. Alla är mer eller mindre kunniga inom detta område, bättre ge tips och lära ut kundskap än att klaga på hur dåliga saker andra har. Sen struntar jag i om han har nikama saker i bilen eller om det är värt en mille.
Nej hans 4" mds spelar nog bättre och renare än mina rockford.. nöjd ?
Men för att svara på frågan ang tråden så tyvärr har jag inga filmer men ska ha en cd med bilder från sasca ( EMMA som det nu heter ) och jag kan leta åt cdn om det är intressant
Man kan ju tanka ner deras "prov" låtar från deras sida om jag inte minns fel, kanske skulle vara intressant om man provade å filma nått sånt ?
Vänta nu sa du välljud ? tyckte jag bara såg mds produkter i din bil...
Säger killen som funderar på GAS
Funderar på vad sa du ? (jbl,kicker,rockford,appel,pioneer är det jag kör med just nu förutom gas steget, som ska bytas) , håller just på att sälja jetforcen (moppen) och kommer då ha en anläggning för det 3 dubbla din bil är värd, dessutom är jag 16 år och kanske inte har så mkt över efter all kebab hehe
vi har nog hittat en pappas pojke här el så är han bara snuskigt rik..
Att det alltid ska fajtas om att MDS är skit och jbl och dls är bra grejer. Men det fins faktiskt folk som nöjer sig med mds. Dom är hyffsat billiga och spelar helt okey. Om man är ute efter lagom mycket bas då vill säga. Och ang tråden så har jag tyvär ingen film eftersom jag kör mycket bas. Men kan försöka fixa en film på ett bra ljudsystem utan bas. simma lungt
Film...? Varför duger det inte med bilder? *fattar inte*
// Gurra BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.