3207
Sök

Ingen som har ett filmklipp på ljudet i sitt bil?? o då menar jag finljud o inte massa bas

198 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
Ingen som har ett filmklipp på ljudet i sitt bil?? o då menar jag finljud o inte massa bas

2 201 Inlägg
22 maj 2007
dubmag har en liten film på sin. jag ska fixa på min med. inte bara bas då.

198 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
okej,fin bil förresten

23 Inlägg
22 maj 2007
Ska nog kunna lägga ut en film på lite ljud som jag har i bilen. Välljud som är roligaste ju så.

Egenföretagare
2 496 Inlägg
22 maj 2007
Soundlover skrev:
Ska nog kunna lägga ut en film på lite ljud som jag har i bilen. Välljud som är roligaste ju så.

Vänta nu sa du välljud ? tyckte jag bara såg mds produkter i din bil...

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

198 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
tsdi skrev:
Soundlover skrev:

har inget mds,  infinity kappa framsystem o jbl bas , så då såg du riktigt fel

198 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
sorry tsdi tyckte du skrev till mig att jag hade mds  sorry

Egenföretagare
2 496 Inlägg
22 maj 2007
gurre2007 skrev:
tsdi skrev:
Soundlover skrev:

Säger killen som funderar på GAS

Funderar på vad sa du ? (jbl,kicker,rockford,appel,pioneer är det jag kör med just nu förutom gas steget, som ska bytas) , håller just på att sälja jetforcen (moppen) och kommer då ha en anläggning för det 3 dubbla din bil är värd, dessutom är jag 16 år och kanske inte har så mkt över efter all kebab smile hehe
Senast redigerat av tsdi (22 maj 2007)

Kejsare
547 Inlägg
22 maj 2007
Min pappa är starkare än din pappa. Äre nån lunarstorm-fajt ni håller på med eller? tongue

Tighten it until you hear a crack, and then back off a quarter turn.

514 Inlägg
22 maj 2007
Tycker tråden spårar ut lite.. "Mina grejer är bättre än dina.." skärpning grabbar!  Posta filmer på lite bra ljud i bilen ist.. wink

old volkswagens never die they just get lower

Egenföretagare
2 496 Inlägg
22 maj 2007
Ormfn skrev:
Tycker tråden spårar ut lite.. "Mina grejer är bättre än dina.." skärpning grabbar!  Posta filmer på lite bra ljud i bilen ist.. wink

Ska försöka filma lite, men är det inte rättså svårt att höra hur pass "välljud" det är från en kamera ?

ursäkta min urspårning men var tvingen å hugga tillbaka lite när han säger att jag funderar på gas..

klabbarpan
3 041 Inlägg
22 maj 2007
gurre2007 skrev:
Fernicus skrev:
Min pappa är starkare än din pappa. Äre nån lunarstorm-fajt ni håller på med eller? tongue

Nej men jag tycker inte om när folk ska hacka på andra. Alla är mer eller mindre kunniga inom detta område, bättre ge tips och lära ut kundskap än att klaga på hur dåliga saker andra har. Sen struntar jag i om han har nikama saker i bilen eller om det är värt en mille.

Helt rätt!

Egenföretagare
2 496 Inlägg
22 maj 2007
gurre2007 skrev:
Fernicus skrev:

Nej men jag tycker inte om när folk ska hacka på andra. Alla är mer eller mindre kunniga inom detta område, bättre ge tips och lära ut kundskap än att klaga på hur dåliga saker andra har. Sen struntar jag i om han har nikama saker i bilen eller om det är värt en mille.

Nej hans 4" mds spelar nog bättre och renare än mina rockford.. nöjd ?

Egenföretagare
2 496 Inlägg
22 maj 2007
gurre2007 skrev:
Men för att svara på frågan ang tråden så tyvärr har jag inga filmer men ska ha en cd med bilder från sasca ( EMMA som det nu heter ) och jag kan leta åt cdn om det är intressant

Man kan ju tanka ner deras "prov" låtar från deras sida om jag inte minns fel, kanske skulle vara intressant om man provade å filma nått sånt ?

Med Jetplan i generna
413 Inlägg
23 maj 2007
Helt offtopic men,

Finljud=gubbsport
Senast redigerat av VictorD (23 maj 2007)

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."

533 Inlägg
23 maj 2007
VictorD skrev:
Helt offtopic men,

Finljud=gubbsport

Jo, visst är det hemskt när ljudet i bilen man tillbringar mycket tid i låter bra!

I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.'
Min sida på www.fotosidan.se

Japs :)
775 Inlägg
23 maj 2007
tsdi skrev:
gurre2007 skrev:
tsdi skrev:

Säger killen som funderar på GAS

Funderar på vad sa du ? (jbl,kicker,rockford,appel,pioneer är det jag kör med just nu förutom gas steget, som ska bytas) , håller just på att sälja jetforcen (moppen) och kommer då ha en anläggning för det 3 dubbla din bil är värd, dessutom är jag 16 år och kanske inte har så mkt över efter all kebab smile hehe

vi har nog hittat en pappas pojke här el så är han bara snuskigt rik..

3 627 Inlägg
23 maj 2007
Det är absolut inget fel på MDS! Tkr personligen det är rätt bra grejjer, och att jag har Pionner rakt igenom är bara ren slump!

Detta handlade inte om någon märkesfight, utan film på välljud smile Har inte jättemkt välljud i min, men det finns ju ingen bas iaf tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

1 585 Inlägg
23 maj 2007
Att det alltid ska fajtas om att MDS är skit och jbl och dls är bra grejer. Men det fins faktiskt folk som nöjer sig med mds. Dom är hyffsat billiga och spelar helt okey. Om man är ute efter lagom mycket bas då vill säga. Och ang tråden så har jag tyvär ingen film eftersom jag kör mycket bas. Men kan försöka fixa en film på ett bra ljudsystem utan bas.  simma lungt
Senast redigerat av Jolle87 (23 maj 2007)

1 631 Inlägg
23 maj 2007
Film...? Varför duger det inte med bilder? *fattar inte*

// Gurra
BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX
Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.

Sök