3406
Sök

Garagets första Nissan 350z-07a? =)

191 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
är de första 07:an på garaget?big_smile

Går i allafall sjukt bra och är Sjuuuukt rolig att köra, OCH sladda med.. testade lite vid älvsjö mässan. tvåan funkar fint och trean går kanon om man ger en liten snärt med kopplingen:D

Paying someone to do all the work on your car and feeling proud when it runs a fast time is like paying someone to have sex with your wife and feeling proud when she has his baby
"Den som ingen turbo har, den får åka utan bar"

7 120 Inlägg
22 maj 2007
Kan tänka mig att den går bra, grattis till köpet  cool

Synd bara att det inte sitter turbo i dem.. hmm
Senast redigerat av Aerodynamik (22 maj 2007)

Sleeper
3 084 Inlägg
22 maj 2007
såg en igår vet inte om det var en 07:a dock men jävligt snygg var den tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

1 019 Inlägg
22 maj 2007
Grattis till ett KANON köp smile Är så grymt sugen själv på att skaffa en nästa år, dock nått år äldre big_smile

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

191 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
Går så härligt bra, skönt ljud, skön som fan å sitta i å fin innuti och ja de är en perfect bil big_smile

Paying someone to do all the work on your car and feeling proud when it runs a fast time is like paying someone to have sex with your wife and feeling proud when she has his baby

Knegare
718 Inlägg
23 maj 2007
Faller inte mig i smaken, utseendemässigt dårå.. Men jag kan tänka mig att det är en rolig bil att köra, och leka med..smile

Grattis till köpet, hur mycket kostade den?

William 2009-02-20

58 Inlägg
23 maj 2007
vad är det med 07an som är nytt ? Ser ut som dom äldre....

7th Heaven

191 Inlägg
23 maj 2007
Trådstartare
nej ja vet inte smile gamla hade 290hk och nya har dom krämat ut 313:)  priset börjar på 377 000kr och sen får man pröjsa mer om man vill ha vissa fälgar å navigator med mera

3 113 Inlägg
23 maj 2007
Lennstrom skrev:
nej ja vet inte smile gamla hade 290hk och nya har dom krämat ut 313:)  priset börjar på 377 000kr och sen får man pröjsa mer om man vill ha vissa fälgar å navigator med mera

låter ju gött, gött.. smile

Semper Fi

FreddeK
23 maj 2007
synd att andrahandsvärdet är kasst..men bilen är fin!

79 Inlägg
25 maj 2007
se till o gå med i klubben nu med /// www.speedfreak.nu

btw snygg bil

speedfreak///

Sök