Hej var fasiken kan man köpa prismaglas till nummer plåten??? har sökt på internet kollat i olika tidningar m.m men hittar inget om det... vet ni någon hemsida eller liknande så skriv gärna här ska köpa det så pris å affär vore bra å veta....
fanns att köpa på sam bilmode på elmia såg jag.. de hade satt en sån framför skylten på bilen de hade utanför sin monter iaf.?? Tog flera kort i mååååååååånga vinklar och det gick då läsa oavsett blixt eller inte/vinkel
fanns att köpa på sam bilmode på elmia såg jag.. de hade satt en sån framför skylten på bilen de hade utanför sin monter iaf.?? Tog flera kort i mååååååååånga vinklar och det gick då läsa oavsett blixt eller inte/vinkel
Ok vill du skicka lite bilder på msn tror du? skulle vara kul å se hur det ser ut? å jag kollade in deras hemsidan men hittade inget där men tack för tipset.... nismo_83@hotmail.com
Där har vi en av bilderna vet inte riktigt detta med vinkeln.. men vi kollade mycket i olika vinklar.. stog där i säkert 5 minuter och kollade utan att se att nåt förvann
sen om det är ett sånt glas med är ja inte säker på.. men varför ha det halft ditsatt annars ?
det ska ju finnas en typ av spray med... den kanske funkar bättre??? såg ett test med den å den skulle tydligen funka bättre fick jag veta nu hmmm vart kan man hitta en sådan spray isf