2890
Sök

Nya Need For Speed!

676 Inlägg
24 maj 2007
Trådstartare
ÄNTLIGEN KOMMER NYA NEED FOR SPEED SNART!

länk till deras hemsida: http://www.ea.com/nfs/carbon/

länk till intro video: http://www.youtube.com/watch?v=_xv3g-np … eature=dir

verkar vara otroligt grymt på de lilla man ser!!

1 060 Inlägg
24 maj 2007
GHAa VILLLLL HAAAA nuuuu!!!!

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

7 120 Inlägg
24 maj 2007
IGEN?! yikes

Men fan va grym det såg ut, tycker Most Wanted och Carbon har varit lite besvikelser.

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
24 maj 2007
Undrar om det kommer till PS2, för jag ska skaffa det. Om man ha sönder bilarna riktigt ordentligt denna gång. Mums

Lev livet, det kan ta slut fort

Almännt tokig
481 Inlägg
24 maj 2007
såg grymt ut, men tänker inte köpa innan jag provspelat för carbon sög så hårt så man svimma. sad

Inline sixes ist sie scheisse.......

4 571 Inlägg
24 maj 2007
Blir väll som de andra spelen, bilarna ser tokbra ut men miljöerna ser ut grafikmässigt som ett gammalt segaspel.

En positiv sak ser ju ut att vara att bilarna kan demoleras.

hater
656 Inlägg
24 maj 2007
Gran Turismo äger fortfarande.. men alltid kul o kicka loss på need for speed-spelen..

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

2 182 Inlägg
24 maj 2007
Masaru skrev:
Gran Turismo äger fortfarande.. men alltid kul o kicka loss på need for speed-spelen..

Håller med,GT4 är svårslaget, tror nog endast GT5 kan knäcka det wink

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

645 Inlägg
24 maj 2007
Kul med lite nya NFS men Carbon imponerade inte på mig iaf. För litet spel och för mycke trams enligt mig. Hoppas att NFS har lärt sig att _riktig_ race säljer men att man också kan rejsa på gatan.

265 Inlägg
24 maj 2007
Det verkar FETT!

Zippin 40's
197 Inlägg
24 maj 2007
omg omg omg!big_smile
kommer sitta bänkad framför datorn när de kommer ut wink

"Dieselbilar drar minst bensin"

278 Inlägg
24 maj 2007
vad heter det nya need for speed ? tongue

verkar va skönt som fan iaf !! , VILL HAAAA

590 Inlägg
24 maj 2007
Gutt med nytt NFS, MW och carbon var inte fullt så bra som underground2=). Men heter detta likadant som förra ?? står ju ingenting.

Rörpulare
1 453 Inlägg
24 maj 2007
Fattar inte varför alla tycker gt4 och den serien e så jävla bra? Okey riktigt nice grafik mm men vafan när man kmr me en dogde viper eller liknande och kmr in i en kurva så går bilen som en saab jävel i vinter mörket rakt jävla fram... alltså körkänslan e noll, de e där nfs kmr in där man verkligen kan dra på i kurvorna rycka kryckan och kma på ett lite schysst ställ igenom! Man måste typ ligga på tomgångs varv och stå på bromsen för att änns klara kurvan i gt4... Men men shysst grafik och så kan ja inte mer än att hålla med om. Har kört alla gt spel och klarat ut samtliga men när nfs km så går de inte att återvända till deras syn på hur en bakhjulsdriven sport bil ska ta kurvorna...tyvärr

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Meister
6 763 Inlägg
24 maj 2007
nissan 200sx skrev:
Fattar inte varför alla tycker gt4 och den serien e så jävla bra? Okey riktigt nice grafik mm men vafan när man kmr me en dogde viper eller liknande och kmr in i en kurva så går bilen som en saab jävel i vinter mörket rakt jävla fram... alltså körkänslan e noll, de e där nfs kmr in där man verkligen kan dra på i kurvorna rycka kryckan och kma på ett lite schysst ställ igenom! Man måste typ ligga på tomgångs varv och stå på bromsen för att änns klara kurvan i gt4... Men men shysst grafik och så kan ja inte mer än att hålla med om. Har kört alla gt spel och klarat ut samtliga men när nfs km så går de inte att återvända till deras syn på hur en bakhjulsdriven sport bil ska ta kurvorna...tyvärr

Ska man gå in på spelkänsla så är de ju bara TOCA Race Driver 3 som gäller. Har kört typ 80 varv på Hockenheim med en impreza idag. Helt oslagbart. Men de är bara att hoppas att NFS blir bra..

676 Inlägg
24 maj 2007
Trådstartare
vet inte vad de nya NFS heter :S

MW och Carbon var inte direkt några höjdpottare direkt. De bästa NFS dom har gjort i serien är  Underground 2. Så otroligt skön drifting i de spelet. Driftingen i Carbon var gay, bilen hävde sladden automatiskt.

Hoppas verkligen att detta NFS ska vara en RIKTIG dräpare! MYCKET drifting, Free Roam, Vanliga streetrace, lite "vanligare" bilar och inte bara en massa lambos och ferrari osv, KUNNA KÖRA SÖNDER BILEN ORDENTLIGT och sedan bli tvungen att reparera för pengar, kunna trimma på ett mer detaljrikt och speciferat sätt, bygga en bil för t.ex enbart drifting eller enbart strippen eller enbart bana. M.M!

NFS kan göras så otroligt mycket bättre! grafiken var rätt okey i Carbon tycker jag, bilen måste såklart se bra ut och omgivningen ska se någorlunda men de dom måste satsa stenhårt på är körkänslan! att man inte kan ta 90 graders kurvor i 180km/h osv.

470 Inlägg
24 maj 2007
Då kanske man får nytta av sitt Ps3 Äntligen bara stått och dammat än så länge.....

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

517 Inlägg
24 maj 2007
hade ingen aning om att dom skulle släppa ett nytt NFS... succé ;D

/Martin - Wolfsburg GTI

89 Inlägg
25 maj 2007
Tacka vet jag underground 1 och 2, men man får inte glömma bästa nfs spelet genom tiderna: pursuit (det första) fan va roligt det är big_smile

609 Inlägg
25 maj 2007
RouziMotorsport skrev:
för ps2 ??

Man kan ju hoppas.. men Troligtvis inte. Antagligen PC & Ps3 ... med tanke på grafiken..

Sök