jösses jag tror det är en bullshittråd! du har ju inte ens bild på din såkallade s8 eller vad du säger du har! nej jag går inte på det här och lycka till med att hitta en vänsterstyrd skyline!
Corvette C5 Z06 ligger åp 400 nånting. Då har du en bil som du kan vässa riktigt mycke och billigare än japsarna. Annars vet jag inte om C6an börjar komma ner i den klassen. Jag har sett dom för runt 400 så har du tur så.. Annars leta på en Camaro 98-02 då lär du kunna hitta en som är vässad och ändå ha mycke pengar över till mer trimm
jösses jag tror det är en bullshittråd! du har ju inte ens bild på din såkallade s8 eller vad du säger du har! nej jag går inte på det här och lycka till med att hitta en vänsterstyrd skyline!
verkar vara en fin bil.men det blir dyrt om man ska åt 450-500hk ?
Varför stirrar du dig blind på effekten? En bil med 500hk behöver inte vara snabbare än en med 300...
pratar vi om denna supra så behövs mer pulver helt klart .sätter man på 11tums breda 19 hjul bak så finns det fäste för mer power,330hk om de va nu så tror jag inte de nån WOW upplevelse