10. Mitsubishi EclipseÄr väl mer en jänkebil egentligen, men har alltid gillat dessa (kan ha med en viss film att göra), särskilt bakljusrampen är tilltalande.
9. Mitsubishi Lancer Evolution IVUtseendemässigt min favoritgeneration, gillar den lite rundare och mjukare fronten jämfört med V och VI.
8. Autozam AZ-1Kommentarer överflödiga
7. Mazda MX-5 NC FaceliftMX-5or är ju faktiskt snygga bilar, särskilt facelift-versionen av denna generationen.
6. Nissan Skyline R33 GT-RDe runda djupa bakljusen är legendariska!
5. Nissan Skyline GT-R KPGC10 "Hakosuka"Otroligt läcker bil, helt enkelt.
4. Nissan 240ZVilka former!
3. Toyota 2000GTMan blir nästan tårögd.
2. Lexus LC500"Stopp, stopp, stopp- vad f*n var det där?". Ungefär vad jag tänkte en tidig morgon vintern 2017/2018 när jag blåste förbi en parkeringsplats i Sisjöns handelsområde i Göteborg med min lastbil. Vände faktiskt längre ner på gatan och åkte tillbaka för att ta mig en närmare titt. Hade helt missat att denna modellen existerade. Gillar att den ser ut som en konceptbil som rullats rätt ut ifrån bilsalongen och ut på gatan. Gillar generellt inte Lexus (åtminstone inte ifrån det senaste decenniet), men denna ser faktiskt fantastisk ut!
1. Mazda RX-7En av mina favoritbilar faktiskt, särskilt de sista årsmodellerna. Otroligt snygg, och intressant, bil!