3086
Sök

Vilka bilmärken har modeller med 500hp orginal?

684 Inlägg
5 juni 2007
#121
Kettunen skrev:
Svenss0n skrev:
ToXtreme skrev:

Den dagen de kmr börja mä ST den dagen bränner jag ner Volvo fabriken tongue För då har den fanimej gjort sitt! Är illa nog att Fort äger Volvo
ford äger inte volvo!!!!! SEAT har köpt upp volvo för ett bra tag sen.
Sen när då ? Senast det var tal om att FORD ska sälja volvo var ju i förra veckan! ??
Ja, enligt rubrikerna, men det är endast om volvo går dåligt kommande åren, skrev också Ford, lägag ner en tillverkning elelr flytta av en stor biltillverkning som volvo tar tid. Det är vad dom sagt, men dom har aldrig ägts av Seat.

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

Kettunen
5 juni 2007
#122
villon skrev:
Kettunen skrev:
Svenss0n skrev:

ford äger inte volvo!!!!! SEAT har köpt upp volvo för ett bra tag sen.
Sen när då ? Senast det var tal om att FORD ska sälja volvo var ju i förra veckan! ??
Ja, enligt rubrikerna, men det är endast om volvo går dåligt kommande åren, skrev också Ford, lägag ner en tillverkning elelr flytta av en stor biltillverkning som volvo tar tid. Det är vad dom sagt, men dom har aldrig ägts av Seat.
Okeeey. Blev lite nervös ner nån kille sa att Seat äger volvo.

645 Inlägg
5 juni 2007
#123
V8an kommer komma upp i 400 hästar inom några år och det är till 99% säkert. Nån R-modell tror jag inte vi får se på många år... Inte så konstigt att de gick så dåligt för R-modellerna, dem kostar ALLDELES för mycket...


3 627 Inlägg
5 juni 2007
#124
Volvo ska säljas om de går för dåligt? :S Det går la inte särskillt dåligt för Volvo? Nu med nya V70n så kmr det enligt alla teser gå riktigt bra för Volvo smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

264 Inlägg
5 juni 2007
#125
engineaddict skrev:
Volvo S60R har juh 300 orginal
s60 r 300hk och om det inte räcker kan man ju alltid låta autotech skruva i din volvo....för en dyr peng kan dom trimma tex 850 till 400hk+ men kostar närmare 200.000kr typ...med helrenovering av motorn,stakar,kolvar,sportkoppling m.m m.m


684 Inlägg
5 juni 2007
#126
ToXtreme skrev:
Volvo ska säljas om de går för dåligt? :S Det går la inte särskillt dåligt för Volvo? Nu med nya V70n så kmr det enligt alla teser gå riktigt bra för Volvo smile
ja, men dom sa OM, potentiella köpare hade då varigt Bmw som varigt intreserade, men nu snackar vi ca 8-10 år framåt om det ens skulle bli av, vilket jag inte tror, då volvo bara går upp och upp nu.

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

Heavy Metal N' Horsepower
174 Inlägg
5 juni 2007
#127
Åter till ämnet kanske....
Buggati Veyron har väl lite drygt 500 hk tongue
Bentley och Maserati har väl gjort bilar med mer än 500? Hur är det med lexus? Infinity? Detomaso?

Alla kan köra fort rakt fram...

SLK
610 Inlägg
5 juni 2007
#128
Vad har vi kommit fram till?? Att inte många bilar har över 500 hk !?

Mercedes AMG-serie har, Bmw M-serie har, Ferrari & Lambo har

MEN

INGEN varken audi eller volvo har över 500 hk smile

Biltokig
870 Inlägg
5 juni 2007
#129
1. Volvo ägs fortfarande av Ford, ford hörde sig för lite försiktigt på intressenter till volvo i samma veva som de sålde Aston martin nyligen men sålde aldrig volvo - Och enligt ford själva så lär inte volvo säljas, utan det var endast för att ford-koncernen är i ekonomisk knipa och behöver reda ut företaget och volvo skulle ge bra klirr i kassan då det är ett ekonomiskt stabilt företag...
2. R tillverkas inte längre, är lagt på is på okänd tid inför framtiden av volvo - antagligen kommer prestandamodeller men det kommer dröja enligt volvo själva.
3. Volvos turbo 5or ska bort och ersättas med ford-sexor istället....

Så var det med den saken smile

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

Biltokig
870 Inlägg
6 juni 2007
#130
M1cha skrev:
Mr_Gear skrev:
M1cha skrev:

Suck. Med pengar kan säkert alla märken fixa 500 hästar..
Visst alla märken kan bygga bilar med 500 hästar om de vill men VAD hade det att göra med det jag skrev? hmm
Det är en FÄRDIGUTVECKLAD BIL MED ÖVER 500 SUGHÄSTAR SOM KAN KÖPAS FÖR PENGAR - comprende?
Visst, whatever...
Trevligt att du är såpass mogen att du kan föra en intelligent konversation över dagisnivå...

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

Biltokig
870 Inlägg
6 juni 2007
#131
Nasty skrev:
Åter till ämnet kanske....
Buggati Veyron har väl lite drygt 500 hk tongue
Bentley och Maserati har väl gjort bilar med mer än 500? Hur är det med lexus? Infinity? Detomaso?
Buggatti veyron har 1001hk big_smile en version med 1200hk skall lanseras...

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

2 283 Inlägg
6 juni 2007
#132
Volvo är skit så är det bara.

R.I.P. Michael Jackson!

645 Inlägg
6 juni 2007
#133
Mr_Gear skrev:
M1cha skrev:
Mr_Gear skrev:

Visst alla märken kan bygga bilar med 500 hästar om de vill men VAD hade det att göra med det jag skrev? hmm
Det är en FÄRDIGUTVECKLAD BIL MED ÖVER 500 SUGHÄSTAR SOM KAN KÖPAS FÖR PENGAR - comprende?
Visst, whatever...
Trevligt att du är såpass mogen att du kan föra en intelligent konversation över dagisnivå...
Vad finns det kvar att diskutera? Jag har ju sagt vad jag tycker och du har sagt ditt. Jag trodde trådskaparen prata om bilar för gatan, vilket de tydligen inte var(?)...


7 120 Inlägg
6 juni 2007
#134
Nissan kommer med japans första 500hk+ bil nästa år smile

Nissan GTR V-Spec


Sök