3926
Sök

( Em Kval ) Danmark - Sverige

Majestas
1 319 Inlägg
2 juni 2007
Trådstartare
Jupp Match ikväll, ska du titta? Isf vart, hur och med vem ? Och framför allt hur tror du att det går ??

Jag ska titta på Matchen hemma hos min moster, vi ska fira hennes mans födelsedag.

jag har ingen aning om hur det går hmm ... men självklart hoppas jag på vinst för Sverige.

Team VeboTrim

348 Inlägg
2 juni 2007
Inte för jag är sådär jätte fotbolls intresserad

Men i min hemstad har dom dragit upp en stor helskärm, i ett stort tält mitt på torget, med tillhörande öl servering, så jag tror jag drar mig fram för at prata med lite folk och kanske slå en kik på matchen, vem vet, kanske slinker en öl ner också smile

Sleeper
3 084 Inlägg
2 juni 2007
fjollyboll ursch! nej kollar inte på sånt.. blir lika irriterad när man läser sporten varje gång alla sidor bara fotboll "zlatan har fått en finne på näsan kommer nog inte kunna spela" blaha blaha blaha står en liten ruta i hela tidningen om nått stort som hänt inom motorsporten men det e allt. Ok att de skriver om hockey där händer det nått ju emellanåt, men fotboll e tråkigt att titta på händer ju typ aldrig nåt tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Majestas
1 319 Inlägg
2 juni 2007
Trådstartare
Sushikocken skrev:
fjollyboll ursch! nej kollar inte på sånt.. blir lika irriterad när man läser sporten varje gång alla sidor bara fotboll "zlatan har fått en finne på näsan kommer nog inte kunna spela" blaha blaha blaha står en liten ruta i hela tidningen om nått stort som hänt inom motorsporten men det e allt. Ok att de skriver om hockey där händer det nått ju emellanåt, men fotboll e tråkigt att titta på händer ju typ aldrig nåt tongue

Håller med dig till viss del!.. jag menar Kvällstidningarna gör sån jävla grej av det, minst 5 sidor varje dag denna vecka!

Själv har jag aldrig spelat fotboll, men jag tycker det är förbannat kul att både titta på och latcha med boll!

Team VeboTrim

89 Inlägg
2 juni 2007
Jag ska nog ut på krogen och kika lr titta hos en polare. Matchens utgång kan gå åt vilket håll oavgjort är väldigt möjligt. Zlatan verkar dock extremt spelsugen och kommer nog bjuda på mkt finlir!

Majestas
1 319 Inlägg
2 juni 2007
Trådstartare
B4mse skrev:
Jag ska nog ut på krogen och kika lr titta hos en polare. Matchens utgång kan gå åt vilket håll oavgjort är väldigt möjligt. Zlatan verkar dock extremt spelsugen och kommer nog bjuda på mkt finlir!

zlatan börjar på bänken neutral men jag hoppas han får komma in och göra mål, han behöver det !!

Team VeboTrim

DFFL
9 020 Inlägg
2 juni 2007
Danmark tar hem det...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
2 juni 2007
wink Vem bryr sig ...... har ej förstått tjusningen med att 11man jagar ett runt objekt
på en stor gräs matta ..............

//S

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

Kettunen
2 juni 2007
Ska hem till en kompis i gbg o glo på matchen på projektor & grilla & bärsa idag! Kan man få det bättre tongue ? KNAPPAST smile Ingen kärring med mig idag heller!

538 Inlägg
2 juni 2007
tråkigt utan zlatan i start elvan! och svensson istället för källström är ett skämt!

590 Inlägg
2 juni 2007
Det blir ut på krogen o se matchen på duken=)

SSS -12
3 217 Inlägg
2 juni 2007
Inte så pjåkigt så det ser ut nu iallafall! big_smile

3 - 0 big_smile Heja Elmander!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

C20LET
1 041 Inlägg
2 juni 2007
3-1 blev det nu till sverige smile

Vi tycker olika vet jag, that's it

271 Inlägg
2 juni 2007
Fan vad bra det går!big_smile

7 120 Inlägg
2 juni 2007
Heja Sverige big_smile

116 Inlägg
2 juni 2007
Riktigt grymma mål ju !! big_smile

SSS -12
3 217 Inlägg
2 juni 2007
Och så vänder det hastigt sad 3 - 2 fortfarande fördel sverige...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

271 Inlägg
2 juni 2007
Fan hoppas det inte blir 3-3

DFFL
9 020 Inlägg
2 juni 2007
1-0,1-1 och 2-1 satsade jag.
Tittar inte ens på matchen längre.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

438 Inlägg
2 juni 2007
Vilken kanal går matchen på  ????

Sök