tjena ja tängkte om det är någon som ville ta del av mitt (lilla)projekt. ja låt mig säga att det är ingen skönhet men det kommer att bli en jädrigt fin bil tror ja. här kommer lite bilder ja har tagin när ja rev ur klädsen och stolarna.
fran sätet har även det lämnat bilen nu, den röda boken som syns är min biben när ja är och grejer jag får värkligen rekomendera den om man ska greja med bilen är bra till mercedes är nog bra till övriga märken också.
här har även förar stolen åkt ur. men ja får skaffa en ny skena till stolen för det var en bult som hadde rostat fast och satt som bärjet, och ja var inte på det gladaste humöret så jag slet ut sätte men det för ja sota för nu, det är lite rörigt i bilen på grund av att ja håller på att greja utan på och när jag är färdig för dagen så slänger ja in grejernai bilen (lite svalkning behövs i sommar värmen också)
resultatet kommer här ser inte ut som en bil, ja vet det är många som tycker ja är cp men var gör man inte gör bilen.
vänster sidan
nu är vänster skärmen är borta behöver köpa en ny, bilden ovanför då förstår ni varför. (hållet, får igenom knyt näven=handen)
rumpan på pälan. Föresten nånn annan som har mercedes som har sånn varnings triangel som jag har?. Min är inporterad kan nog vara det man kan vara kul att veta.
*bild* rumpan på pälan. Föresten nånn annan som har mercedes som har sånn varnings triangel som jag har?. Min är inporterad kan nog vara det man kan vara kul att veta.
Alla 190 har sådan orginal fint emd 2.5d eller hur
*bild* rumpan på pälan. Föresten nånn annan som har mercedes som har sånn varnings triangel som jag har?. Min är inporterad kan nog vara det man kan vara kul att veta.
Alla 190 har sådan orginal fint emd 2.5d eller hur
hehe till och med jag tkr dom är fina men han skryter lite att han har 5a i hans:P