jag vet precis vart allas ventilhattar är.. kolla på alla j**la vespor och mopeder så hittar ni era ventilhattar.. varena moppa åker ju runt med dom och jag tvivlar på att dom har pengar att köpa egna för.. kan vi inte alla stjäla alla kromhattar som vi ser på en moped. skipa lite rättvisa
ja det är små moppe å bmx ungar som tar dem... dom samlar på dem och byter i skolan! typ som spelkulor som en annan hade... får se om jag orkar köpa ett par på biltema denna säsong... å hur länge de sitter på
ja det är små moppe å bmx ungar som tar dem... dom samlar på dem och byter i skolan! typ som spelkulor som en annan hade... får se om jag orkar köpa ett par på biltema denna säsong... å hur länge de sitter på
jag har röda ventilhattar på min bmx,men intefan har jag snott dom!
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
vi kan ju betta på det! jag sätter 15kr på att dom sitter mindre än 10 dagar
och vart är mina ventil hattar? har blevit av med alla ett antal gånger (ca 6ggr) så jag har säkert lagt ner runt 500:-på nya ventilhattar.. störande folk som måste talla på andras grejjer.
suger endå fett att snor valpana ej kan ge fan i dom vad fan hände igentligen när dom ej sammlar filmisar eller pokemon kort duger det ej mera *Skratt* ...
jag hadde en kommpis som trodde han var robin hood på fyllan när vi var yngre.. varje gång han såg någon som hadde ett sånt där kromat skydd för dragkroken så var han tvungen att byta det mot någon gammal skitig som satt på någon bil brevid och sen sätta den fina på skit bilens krok
jag hadde en kommpis som trodde han var robin hood på fyllan när vi var yngre.. varje gång han såg någon som hadde ett sånt där kromat skydd för dragkroken så var han tvungen att byta det mot någon gammal skitig som satt på någon bil brevid och sen sätta den fina på skit bilens krok
Hahah! Oooh nooo! min sån blanka grej kostade 13 kronor (:
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"