Så länge inte fjädrana hänger lösa när bes lyfter upp bilen så e det lugnt. Men ett gott tips? Satsa på riktigt istället för bonnestyle.. Du får bara sämre väg grepp osv..
Så länge inte fjädrana hänger lösa när bes lyfter upp bilen så e det lugnt. Men ett gott tips? Satsa på riktigt istället för bonnestyle.. Du får bara sämre väg grepp osv..
Ok så om jag fäster fast fjädrana i tallriken så går den att besikta eller ?
suck... förstör väghållningen, gör det... varför fattar inte folk?
en 740 har nog ingen väghållning från början så det skadar ju aldrig i fall den inte blir sämre eller bättre. sedan ska ju slumpgenratorn på för tändningen.
lägg till en stero som är värd mer än bilen också eller ja detä r ju bara att ta vilket skit märke som helst . gärna med plåt skrammel som följd. och sedan toning runt om.
suck... förstör väghållningen, gör det... varför fattar inte folk?
en 740 har nog ingen väghållning från början så det skadar ju aldrig i fall den inte blir sämre eller bättre. sedan ska ju slumpgenratorn på för tändningen.
sedan har man en 740
Original är väl det mesta inriktat på gammal 80-tals svamp-komfort. Men sänkfjädrar, bredare/lägre däck, bra stötdämpare, stora krängningshämmare, diverse stag från volvo samt hårda bussningar gör stor skillnad.
Sen att alla tändningsdetajler och insprutningssystem är tillverkade i Tyskland och är i princip samma sak som sitter på VW & Mercedes-bilar borde ju betyda att alla vettigare europeiska bilar har slumpgenerator för tändningen
suck... förstör väghållningen, gör det... varför fattar inte folk?
Ok men om man vill kapa fjädrana då å skiter i väghålningen. Folk fattar men bryr sig inte .P
jag hadde kapade fjädrar på min 740 epa och den hadde bra mycket bättre väghållning än min farsas volvo 740 :S jag anser att det funkar bra med kapade fjädrar men det blir väldigt stötigt och hoppigt om man köp på gropiga grusvägar
"Jag litar inte på nått halvfabrikat med en spricka i botten och som blöder 5 dagar i månaden utan att dö"