3965
Sök

Sony Ericsson K810i

171 Inlägg
7 juni 2007
Trådstartare
köpte mig en Sony Ericsson K810i med 3,2megapixel kamera värkar funka jävligt fint å bli bra bilder nån som annan som har en lika dan? funkar fint? har bara haft min i 4 timmar tongue nån finess som ni gillar i dom har inte hittat nått bra förutom kameran tongue haha

Volvo 240glt -84
Volvo 240tic -81
Audi a4 2,0t quattro -06

1 436 Inlägg
7 juni 2007
Du skulle inte kunna tänka dig att visa några exempelbilder med och utan blixt i full storlek?

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Proljece?
1 464 Inlägg
7 juni 2007
Köpte mej en w880 eller va den heter och sen nu en k610i röd och måste säga helt bortkastade pengar finns det inget roligare i mobilväg för 2500kr? Vill bara ringa och skicka sms. Annat va det på min tid för 8år sen när mobilen vägde 4hg och man kunde ringa och skicka sms det va grejer det displayen va inte några 2.5tum dom vart la 1.2tum smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

Studerande
32 Inlägg
7 juni 2007
Jag har en k800i, som är nästan exakt likadan förutom knappsatsen och kameraluckan roll Och jag älskar både kameran(Alla mina bilder här är tagna med den kameran, förutom de på vespan), mp3-spelaren (Satte i ett 1gb minneskort), förmågan att man kan ladda ner spel från internet till den och den lättanvända wapen smile

http://www.onsdagar.se - Onsdagsbus på Mittsverigebanan

Lastbilschaufför
265 Inlägg
8 juni 2007
Jag har K810i, funkar kalas smile

Körv
3 535 Inlägg
8 juni 2007
Har en M600i och är helnöjd med den smile Touchscreen (släng dig i väggen iPod) och tangentbord!!! Och ingen kamera på den! Så jävla gött å slippa kamera. smile

Truckdriving Man

55 Inlägg
11 juni 2007
Track ID funktionen tycker jag e skitbra.

"Brokeback Mountain" is not just a movie. It's also what Chuck Norris calls the pile of dead ninjas in his front yard.

Kettunen
11 juni 2007
Inget jag heller klagar på. Får även upp ( Okända ) låtar. Jäkligt bra server dom har!

Sök