Har sökt och sökt nu men inte hittat en enda butik som säljer momo's sortiment, på sin höjd hittar jag butiker som har växelspaksknoppar från dem eller så nån ratt men inte handbromshandtag. Snackade med dalhems men dom hade inte direktkontakt med momo men kunde kanske fixa fram de jag vela ha om jag gav artnr på saken. Kruxet är att momo's hemsida är värdelös och man kan inte assosiera bilderna med deras artnr så de gick i stöpet.
Vet ni nån webshop här i sverige som säljer alla momos saker även fast de kanske inte finns i lager? Om i vet flera butiker så gå så många länkar ni kan!
Gör så att du ringer momos huvudkontor för att få tag på det där artikelnumret du behöver... Det är ju möjligt att dom har en katalog dom kan skicka dig och i annat fall bör du väl kunna få artikelnumret av någon person på företaget... Jobbigt om dom inte kan engelskaa dock...
Låter hopplöst att få tag på i sverige MEN vi har ju grannländer så som finland och norge och jag vet att massa av er måste veta ett gänga bra adresser i båda länderna där som säkert säljer momo prylar. Så kläck fram nu vad det är för hemliga adresser ni gömmer på
Tack så mycke för länkarna, men jag hitta inte mitt handbromshandtag jag är ute efter skickade mail till dem och fråga om dom hade och vad de kosta, har inte fått svar ännu. Om ni vet av fler sidor så tveka inte att slänga in en rad här.
Stylingkompaniet.com har bra grejer, rätt mkt momo om jag minns rätt. Dessutom jävligt trevlig personal och kundtjänst. Hoppas bara leveranserna är bra också, väntar nämligen på mina första grejer från dom. Går allt bra så blir det fler grejer därifrån