gillar man rock är jet ett måste. Båda skivorna är GRYMT bra. Det är dom som har gjort are you gonna be my girl.. måste vara en av världens mest använda låt till reklam och film mm.
Tom DeLonge (Tidigare Blink 182) har släppt ett album med AvA och nu kommer det ett nytt i oktober. Skönaste musiken som finns. Lugnt/Fartfyllt med en ton som ingen annan grupp/artist har. Texterna är underbara, rösten... ALLT!
AvA's (Angels and Airwaves) bästa låtar:
Distraction The War Start The Machine The Adventure It Hurts Secret Crowds (nya albumet) Lifeline (nya albumet) Everythings Magic (nya albumet)
ge mig lite tips på softa låtar gärna instrumentaler som passar fint som bakgrundsmusik, vad som helst bara de itne är för hetsigt och för mycke markerande takter helt enkelt soft musik:P
ge mig lite tips på softa låtar gärna instrumentaler som passar fint som bakgrundsmusik, vad som helst bara de itne är för hetsigt och för mycke markerande takter helt enkelt soft musik:P
kelly family
nja va inte många som kändes softa där men tack iaf!