2968
Sök

Garage, garage förening i Göteborg

499 Inlägg
6 januari 2008
Mr_Redbull minns du pratade om detta..hoppas det blir av. Sj har jag garage men erfarenhet och hjälp av andra hade vart intressant. svets, lackering mm

CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."

Evolution Garage
478 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
Jo vi har nu garage, en del utrustning o mer kommer med jämna mellanrum smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Os Difuntos
1 822 Inlägg
6 januari 2008
Vi är redan i full gång och har haft ett större garage nu i snart 2 månader, Vi har även i samma lokal en fest våning med bar Just nu så vitt jag vet finns 1st ledig plats kvar så om ni är på jakt efter en mek plats tveka inte att skriva i tråden eller pma mr_redbull.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
6 januari 2008
Fan johan du hann före med 11 sekunder.

499 Inlägg
7 januari 2008
Hade vart fint ifall ni visste vilka som kan vad, samt är villiga o hjälpa till. ex Ronny kan svetsning, Evert är bra på ljudbyggen mm

CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."

Os Difuntos
1 822 Inlägg
7 januari 2008
Nilkas = Skrynkla plåt
Eric = Svets
Martin = Glasfiber
Pontus = Äldre motorer
Emma = Städa smile

Nu tog jag bara med några av dom som har fasta  platser men det finns en hel del kunnande i resten av föreningens närmare 40 medlemmar

499 Inlägg
7 januari 2008
Underbart..Har några planer nämligen så hjälp skulle uppskattas givetvis slanta.
Ta o prata om det i nån onsdagsträff....
MVH. Vilhelm

Os Difuntos
1 822 Inlägg
7 januari 2008
Kom till TinTin nu på Onsdag kväll så kan vi se om vi inte kan lösa något. Vad e det du behöver ha hjälp med om man får fråga???

Evolution Garage
478 Inlägg
7 januari 2008
Trådstartare
absolut, bara o komma fram till mig smile
Tror kunskapsbanken hos oss är ganska stor, och det vi inte kan finns i princip under samma tak eller iaf i närheten smile
tänker då mest på paintworks som ligger några meter bort big_smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Os Difuntos
1 822 Inlägg
7 januari 2008
Mr_Redbull skrev:
absolut, bara o komma fram till mig smile
Tror kunskapsbanken hos oss är ganska stor, och det vi inte kan finns i princip under samma tak eller iaf i närheten smile
tänker då mest på paintworks som ligger några meter bort big_smile

Men Paul på Paintworks är smått galen tongue bara så du vet! men en för jävla bra lackerare och trevlig som fan.

Evolution Garage
478 Inlägg
7 januari 2008
Trådstartare
galen e han väl inte, tror det fan e värre ställt med han big_smile

Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Os Difuntos
1 822 Inlägg
7 januari 2008
Mr_Redbull skrev:
galen e han väl inte, tror det fan e värre ställt med han big_smile

HAHAHA du har nog rätt där Johan

Evolution Garage
478 Inlägg
7 januari 2008
Trådstartare
jag har alltid rätt big_smile

Galileo Galilei
(1564 - 1642)

sportluft
28 november 2009
baca skrev:
Ingen som behöver en plats alltså?

Beror på vad det kostar och hur stort och vart i göteborg smile

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
28 november 2009
robbin423 skrev:
baca skrev: