Mr_Redbull minns du pratade om detta..hoppas det blir av. Sj har jag garage men erfarenhet och hjälp av andra hade vart intressant. svets, lackering mm
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Jo vi har nu garage, en del utrustning o mer kommer med jämna mellanrum
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
Vi är redan i full gång och har haft ett större garage nu i snart 2 månader, Vi har även i samma lokal en fest våning med bar Just nu så vitt jag vet finns 1st ledig plats kvar så om ni är på jakt efter en mek plats tveka inte att skriva i tråden eller pma mr_redbull.
Hade vart fint ifall ni visste vilka som kan vad, samt är villiga o hjälpa till. ex Ronny kan svetsning, Evert är bra på ljudbyggen mm
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Underbart..Har några planer nämligen så hjälp skulle uppskattas givetvis slanta. Ta o prata om det i nån onsdagsträff.... MVH. Vilhelm
absolut, bara o komma fram till mig Tror kunskapsbanken hos oss är ganska stor, och det vi inte kan finns i princip under samma tak eller iaf i närheten tänker då mest på paintworks som ligger några meter bort
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
absolut, bara o komma fram till mig Tror kunskapsbanken hos oss är ganska stor, och det vi inte kan finns i princip under samma tak eller iaf i närheten tänker då mest på paintworks som ligger några meter bort
Men Paul på Paintworks är smått galen bara så du vet! men en för jävla bra lackerare och trevlig som fan.
galen e han väl inte, tror det fan e värre ställt med han
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
Galileo Galilei
(1564 - 1642)