3832
Sök

Varför dessa bilder?!

454 Inlägg
16 september 2005
Trådstartare
Jag har funderat på en sak.. nu kommer jag väl få duktiga påhopp..?! men jag e så nyfiken.. så  jag måste bara fråga..

e detta ett bil forum? eller e d nästa snyggast.se, nu eller va d nu heter?!

Haha.. asså seriöst..?! satt å kolla runt lite på bilar ( trodde jag )  å var å varannan tjej har ju bilder på sig själv ist för bilen..

jag vet inte men jag trodde d va bilen man skulle visa inte den som äger den.. nåja d finns väl många sätt att fiska röster..! smile

Jag menar jag e tjej jag med.. men att ha bilder på mig verkar väldigt meningslöst, d e ju bilen jag vill visa inte mig..?!

äh.. tänkte bara försöka väcka en liten debatt.. smile
Senast redigerat av heLLen_TT (16 september 2005)

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
16 september 2005
Håller med till 100%.

Driver
2 111 Inlägg
16 september 2005
Har själv inte stött på så måga som gör som du säger men det är sorgligt om det sker i så stor utsträckning som du säger sad.bort me "fjortisarna" från garaget!. står inte det i regelboken att man måste ha minst en bra bild på sin bil uppladdad?...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

108 Inlägg
16 september 2005
håller med dej till 100 , garaget börjar bli nått lunarstorm . dom tog bort min bil från hemsidan , men dom kan acceptera massa bilder på tjejer  ! /mvh

SAABlare
190 Inlägg
16 september 2005
hehe  garaget@fjortis.com  tongueP:

Mja Mjo! Så kan de gå!

454 Inlägg
16 september 2005
Trådstartare
D finns fler än du tror.. å inte bara bilder på ansikten.. leta så hittar du på rumpor osv.. jag personligen tycker inte att dom hör hemma på garaget.org..

Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
412 Inlägg
16 september 2005
håller med helt och hållet...Bland annat fjortissvenskan verkar ju regera här på garaget. som till exempel, ja istället för jag, e istället för är, d istället för det, å istället för och. o.s.v,...men men... ha det bra alla garage:are

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›

135 Inlägg
16 september 2005
Hellen..jag var inne o kolla på din sida för ett tag sen. Har för mig att du hade bilder på dig själv där med. Men nu är de bort?? Jag kan ha fel...

Administratör
2 978 Inlägg
16 september 2005
På varje konto finns det en funktion som gör att man kan anmäla sidan och klickar man där så kan man även motivera varför man tycker den bryter mot reglerna..............

En kopp av den svarta såsen...

454 Inlägg
16 september 2005
Trådstartare
pacco skrev:
Hellen..jag var inne o kolla på din sida för ett tag sen. Har för mig att du hade bilder på dig själv där med. Men nu är de bort?? Jag kan ha fel...

Oh.. spännande! jag gillar d här! kul att man lyckas väcka en liten debatt ändå! wink

Jo, d stämmer bra, jag ahde bilder på min gamla hemsida, men den sidan finns inte kvar längre å inte heller bilderna på mig själv.

Dock tycker jag att d e stor skillnad.
Jag hade bilder på mig på min privata hemsida inte på ett öppet BIL FORUM...

Sen valde jag att ta bort bilderna på mig då jag inte gillade uppmärksamheten jag fick om mig ist för bilen..

135 Inlägg
16 september 2005
Varför bry sig om folk som har bilder på sig själv eller på tjejen som jag har. Har man inget bättre för sig. Några regler som bryts?

454 Inlägg
16 september 2005
Trådstartare
pacco skrev:
Varför bry sig om folk som har bilder på sig själv eller på tjejen som jag har. Har man inget bättre för sig. Några regler som bryts?

D kanske bara e jag som tycker detta? men d verkar som att andra tycker lika..?

Jag förstår om du e stolt över din flicka, d har jag all förståelse för, men varför lägga ut bilder på garaget för d?! va har en bild på henne med bilen att göra!? jag hade förstått om d va en bild när hon gjorde nåt, böt däck, slipade eller what ever.. men en sån typ av bild?! förlåt men d förstår jag inte?!

454 Inlägg
16 september 2005
Trådstartare
Daniel T skrev:
På varje konto finns det en funktion som gör att man kan anmäla sidan och klickar man där så kan man även motivera varför man tycker den bryter mot reglerna..............

Jag skriver inte d här för att rapportera någon! jag ville bara kolla om d va fler än jag som reagerade på detta! wink

454 Inlägg
16 september 2005
Trådstartare
MickeNR skrev:
heLLen_TT skrev:
pacco skrev:

Oh.. spännande! jag gillar d här! kul att man lyckas väcka en liten debatt ändå! wink

Jo, d stämmer bra, jag ahde bilder på min gamla hemsida, men den sidan finns inte kvar längre å inte heller bilderna på mig själv.

Dock tycker jag att d e stor skillnad.
Jag hade bilder på mig på min privata hemsida inte på ett öppet BIL FORUM...

Sen valde jag att ta bort bilderna på mig då jag inte gillade uppmärksamheten jag fick om mig ist för bilen..

haha nej du hellen tror nog du ville vias dig själv också finns ju en grej som är bra det är att man vet vem personen är om de finns en bild men man kan ju ha en normal bild liksom eller? och de hade ju du på din gamla hemsida. eller va man nu ska kalla de............

som sagt, visst jag hade bilderna där, men kommer inte att ha någon sån bild igen, å ja d står jag för, jag hade bilder på min egna privata hemsida..

visst att folk ska kunna känna igen en eller så.. d förstår jag oxå.. läs d jag skrivit..

409 Inlägg
16 september 2005
jag håller oxå med det skall ju vara biilarna och inga bilder på föran då kan man ju lika gärna visa sig på snyggast eller var man nu vill leka modell nån stanns!!

GÖr Som Ford KÖp Volvo!

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
16 september 2005
heLLen_TT skrev:
pacco skrev:

D kanske bara e jag som tycker detta? men d verkar som att andra tycker lika..?

Jag förstår om du e stolt över din flicka, d har jag all förståelse för, men varför lägga ut bilder på garaget för d?! va har en bild på henne med bilen att göra!? jag hade förstått om d va en bild när hon gjorde nåt, böt däck, slipade eller what ever.. men en sån typ av bild?! förlåt men d förstår jag inte?!

Ja och sen så kan man se att det konsumeras alkohol på bilden. Vilket inte hör hemma på ett bil forum. smile smile

"A Johlsson"
302 Inlägg
16 september 2005
Är med på Hellen's argument jag, bilar som har bilder som inte "visar tillräckligt av bilen" eller som har "photoshop/mixade bilder" på dem kan ju tas bort eller varnas. Fick min egen bil nedtagen för ett tag sedan pga att jag "bara" hade Photoshoppade bilder på den hur jag skulle gå tillväga vintern som kom.

Är detta en sida för "bilar" och som inte tillåter Epor elr liknande fordon så ska det ju hållas hårt på att bilderna som finns uppe på varje bil rör just bilen. Och någon ansikte/kropp kan ju räknas till det, anser jag iaf, isf så tycker jag gott att Epor och liknande skall tillåtas här med, för banne mig är de mer fordon än någon tjej som ska posa' framför en motorhuv med focus just på henne.

Administratör
2 978 Inlägg
16 september 2005
Om ägaren till bilen är med på EN bild där bilen syns i samband med bild på sig själv är det helt ok för mig i alla fall.....

En kopp av den svarta såsen...

135 Inlägg
16 september 2005
Hellen jag ska ta bort min bild på min tjej så kanske alla mår lite bättre. Hon gör minst lika mycket med bilen som jag ..om inte mer ibland eftersom vi har bilen ihop alltså intresset ihop!

Så det är bäst jag lägger upp en bild på när hon meckar.
Tycker själv personligen det är kul att se ett ansikte på vilka man pratar med på nätet. (inga rumpor eller dylikt)

Nu är alla nöjda och glada.

Nu ska du bara få restan av alla killar/tjejer här på garaget att ta bort sina "fjortis" bilder.

Ångrar att jag gav mig in i denna väldigt vuxna disskution!

454 Inlägg
16 september 2005
Trådstartare
Daniel T skrev:
Om ägaren till bilen är med på EN bild där bilen syns i samband med bild på sig själv är det helt ok för mig i alla fall.....

Ja jag säger ingenting, d tycker jag e ok d med.. men när man börjar lägga ut bilder på rumpor eller ja kroppsdelar?! d tycker inte jag har med www.garaget.org?????

Sök