Som rubriken lyder Skriv vad ni tyckte om den gamle Raggar Kungen lyssnade på lite musik av honom på datorn oxå bev jag nyfiken jag med mina 13år fyllda vet inte hur han dog men skriv på här ni!
Jag säger bara Eddie Meduza är BÄST, många tycker inte om han för att det finns vissa trångsynta människor som inte förstår ironin. Han har dessutom gjort massor med seriösa låtar som många aldrig har hört. När jag spelar dessa på jobbet i bilen så frågar folk vem det är som sjunger. Svarar man Eddie så tror dom nästan inte på en. Jag älskade honnom och kommer alltid att älska honom. Tråkigt att han dog, kanske hade blivit fler bra låtar om han hade levt idag.. Håll skinnet spänt! ! !
Jag säger bara Eddie Meduza är BÄST, många tycker inte om han för att det finns vissa trångsynta människor som inte förstår ironin. Han har dessutom gjort massor med seriösa låtar som många aldrig har hört. När jag spelar dessa på jobbet i bilen så frågar folk vem det är som sjunger. Svarar man Eddie så tror dom nästan inte på en. Jag älskade honnom och kommer alltid att älska honom. Tråkigt att han dog, kanske hade blivit fler bra låtar om han hade levt idag.. Håll skinnet spänt! ! !
Om jag inte minns fel så dog han av att hjärtat la av,synd för han va en jävligt bra artist framförallt live,har nog vart på ungefär 10 spelningar å kan säga att det var alltid riktigt röj Han blev väll känd för sina snuskiga texter men som nån sa så har han gjort väldigt mycket seriös musik som oxå är riktigt bra.
Menar du dom engelsa låtarna då eller?
Nån som har koll på hur många låtar/album han har gjort?
Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
Det hade han! Hans dansbands hits var mycket på tv o radio förr i tiden. Även vissa andra låtar med Han sjunger faktiskt jäääävligt fint när han väl ska göra det.
Jag har 87 (!) Album med Eddie Meduza / E.Hitler / Errol Nordstedt vad man nu vill kalla honom, så vad jag tycker om honom, kan ni ju räkna ut själva haha !
Senast redigerat av Larsson_Power (18 juni 2007)
God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)