3306
Sök

Eddie Meduza!

355 Inlägg
9 april 2008
fins ingen bättre musik en Eddie Meduza !!!

212 Inlägg
9 april 2008
Silver wheels är enligt mig den skönaste seriösa låten han har gjort, riktigt grym!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 april 2008
en låt som jag lyssnar väldigt mkt på nu på sista tiden är midsommarnatt... jävligt bra låt smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
9 april 2008
engineaddict skrev:
Dom seriösa låtarna han gjorde var faktiskt riktigt bra!!
Desutom har jag hans autograf på väggen smile

Jäkla tur då!
Hade den på ett kasettfodral i min gamla Duett...
Gissa vem som glömde det i biljäveln när den såldes? hmm
Frågade nya ägarn om det, men han hade städat bort den!!! MORR...

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

124 Inlägg
9 april 2008
MEDUZA är en idol och kommer alltid finnas i musik historien,, framför allt (raggarkulturen).. errol nordstedt är den enda jag lyssnar på.. sen jag var 12 bast:) hehe skåååål för eddie meduza

volvo är som aids, lätt att skaffa men svårt att bli av med

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 april 2008
rockabilly_v skrev:
MEDUZA är en idol och kommer alltid finnas i musik historien,, framför allt (raggarkulturen).. errol nordstedt är den enda jag lyssnar på.. sen jag var 12 bast:) hehe skåååål för eddie meduza

kunde inte sagt det bättre själv smile

visseligen blir det inte enbart eddie meduza för mig, lyssnar även på rock n´ roll, rockabilly med mera... näe är man uppväxt med jänkebilar, stilen, musiken, träffarna med mera så är "raggar musik" nästan det enda man lyssnar på smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

88 Inlägg
9 april 2008
cebT skrev:
antar att jag är en utav få anti-Meduza här inne.. men jag skäms inte. cool

Nu är vi 2

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
9 april 2008
Maizer skrev:
laazy skrev:
Är det bara jag här som tycker att hans musik är helt värdelös?

Värdelös kan jag inte säga att den är, passar ju ganska bra vid vissa tillfällen när man är 15 år.. Och kan faktiskt inte förneka att vissa låtar är lite sköna.
Men att Eddie skulle va kung? Va i helvete ni kan inte ha hört mycket musik.

Har hört en massa musik under mina 33 år, och det finns mycket som är rejält mycket sämre än Meduzas skönaste låtar. T.o.m några av de sämre låtarna är bättre än de flesta både gamla och nyare låtar med diverse digitalmusik...
Finns t.ex ingen hip-hop eller sånt latter som går upp mot en rivig låt med Eddie. smile

Och värdelös är inte musiken, det är smaken som tack och lov inte är lika.. tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 april 2008
FjunFlas skrev:
cebT skrev:

Nu är vi 2

näe ni lyssnar väll på basshunter eller nått sånt lol

124 Inlägg
9 april 2008
men de är ju riktigt jäävla skoj att viss raggar musik lyssnas på även idag:) tex meduza, rockabilly, black nights, crazy cavan, rockandroll osv,, förbannad bra musik.. oftast duger de på fester bland ungdomar också.. kul att musik stilarna blandas

509 Inlägg
9 april 2008
En del av hans seriösa låta är rätt bra men all den andra skiten han står å häver ur sig kunde lika gärna kvittar. Lyssnar på de mesta men hans slicka f**ta å kn**la r*v låtar är ju bara jobbigtpinsamma..

Meister
6 763 Inlägg
9 april 2008
rockabilly_v skrev:
men de är ju riktigt jäävla skoj att viss raggar musik lyssnas på även idag:) tex meduza, rockabilly, black nights, crazy cavan, rockandroll osv,, förbannad bra musik.. oftast duger de på fester bland ungdomar också.. kul att musik stilarna blandas

Vad är de för ungdommar igentligen?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 april 2008
rockabilly_v skrev:

kan säga att jag vill enbart lyssna på raggar musik när jag festar.. öl, raggar musik och polare, då trivs jag bäst tongue...

men sen tycker jag det är lite fel att många som inte är så insatt i raggarkulturen blandar ihop blöj-raggare med riktiga raggare hmm
Senast redigerat av _Glenne_ (9 april 2008)

DFFL
9 020 Inlägg
9 april 2008
_Glenne_ skrev:
FjunFlas skrev:
cebT skrev:

Nu är vi 2

Avskyr också Meduza och alla hans likar, men inte fan lyssnar jag på Gayboy för det.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

124 Inlägg
9 april 2008
ungdomar som lyssnar på allt (allätare) synd o köra fast just på en musik stil.. kul me ungt folk som lyssnar på lite rock n roll osv.. istället för nå jävla hugga bugga

Meister
6 763 Inlägg
9 april 2008
FireTraXX skrev:
_Glenne_ skrev:
FjunFlas skrev:

Nu är vi 2

Avskyr också Meduza och alla hans likar, men inte fan lyssnar jag på Gayboy för det.

Hellre de än en gubbe på50(?) som härjar och gapar som om han vore 12-13 år...

Meister
6 763 Inlägg
9 april 2008
rockabilly_v skrev:
ungdomar som lyssnar på allt (allätare) synd o köra fast just på en musik stil.. kul me ungt folk som lyssnar på lite rock n roll osv.. istället för nå jävla hugga bugga

Jag lyssnar på de mesta men när de komemr till raggarmusik så skär de i öronen.. Ska bli kul att rulla in på power meet och spela musik som inte är 50 år gammal...

280 Inlägg
9 april 2008
FjunFlas skrev:
cebT skrev:

Nu är vi 2

Nu blev vi 3wink

124 Inlägg
9 april 2008
absolut man lyssnar på de man vill:)

280 Inlägg