så bara för man inte tycker om eddiemeduza måste man lyssna på basshunter? får inte ihop det men iaf, dock lyssnar jag hellre på basshunter än eddie tror det är fler som jag som gör det.
har själv svin många låtar med eddie. har typ 45 album med han. men jag ska ta ner alla album med han. det ska lätt spelas i bilen när man får körkort, eller det spelas nu redan.
så bara för man inte tycker om eddiemeduza måste man lyssna på basshunter? får inte ihop det men iaf, dock lyssnar jag hellre på basshunter än eddie tror det är fler som jag som gör det.
haha jag skojade bara lite, hoppas du inte tog åt dig eller nått
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Eddie Meduza är kanonbra! Ofta att någon skiva åker in i bilen när man ligger ute på vägarna och plockar mil. Synd bara att många har en dålig uppfattning om honom, men dom har ju bara hört hans mindre seriösa låtar. Han har gjort en jäkla massa bra seriösa med.
Oja, eddie är fruktansvärt bra med sina seriösare engelska låtar... när man här dom så kan man inte tro att det är samma person nästan!
Haha det är så jäkla sannt! Har testat det, Körde lite Eddie så som dom flesta tror att det bara låter. Och så bad ngra polare som inte gillar den typen av musik så mkt att byta. Slängde på en seriös platta med Eddie ist, Då satt dom och diggade, Efter ett par låtar så frågade en vilket band det var, Eddie! Svarade jag ahha Han trodde mig ej förenns han fick se fodralet
Oja, eddie är fruktansvärt bra med sina seriösare engelska låtar... när man här dom så kan man inte tro att det är samma person nästan!
Haha det är så jäkla sannt! Har testat det, Körde lite Eddie så som dom flesta tror att det bara låter. Och så bad ngra polare som inte gillar den typen av musik så mkt att byta. Slängde på en seriös platta med Eddie ist, Då satt dom och diggade, Efter ett par låtar så frågade en vilket band det var, Eddie! Svarade jag ahha Han trodde mig ej förenns han fick se fodralet
hahaha klockrent
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Det verkar ju inte finnas nåt mellanting, antingen så älskar man honom eller så hatar man honom Jag själv tillhör det förstnämnda. Han kunde faktist sjunga även om han själv inte visade det så ofta, men hans fyndiga texter går inte att ta miste på. Jag tror inte att alla har lyssnat riktigt noga på någon av hans låtar, för då hade dom förstått att han faktist är en bra artist