3939
Sök

Eddie Meduza!

Zippin 40's
197 Inlägg
14 april 2008
ironhead skrev:
yngwee kommer aldrig bli lika stor som eddie meduza var och fortfarande är stört

Definitivt något av det dummaste jag någonsin hört...Idiot...

"Dieselbilar drar minst bensin"

Förjaevle Brao
555 Inlägg
14 april 2008
den där yngwee är då fan ingenting , eddie meduza är mycke bättre, lyssna på de seriösa låtarna då jävlar!
Senast redigerat av Performance_ (14 april 2008)

654 Inlägg
14 april 2008
mtlca skrev:
baerserk skrev:
FireTraXX skrev:
Usel musik enligt mig, puss på er alla som gillar honom.
Han är värdelös i mina ögon.

Word smile

samma här

instämmer

Avstängd
519 Inlägg
14 april 2008
Performance_ skrev:
den där yngwee är då fan ingenting , eddie meduza är mycke bättre, lyssna på de seriösa låtarna då jävlar!

haha aa eddie är mycke bättre wink han har ju faktiskt gjort en hel del seriösa låtar

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

427 Inlägg
14 april 2008
eddie e kult .... tillhör vårat arv .....punkt ....
http://fordcapri.nu/taz/eddie.jpg

Kan tillägga ni som har gamla kasetter med honom,  dom blir bara mer värda med tiden ...
dom börjar bli samlarobjekt ... cool
Senast redigerat av Tazzeman (14 april 2008)

/ Tobbe

DFFL
9 020 Inlägg
14 april 2008
Tazzeman skrev:
eddie e kult .... tillhör vårat arv .....punkt ....
http://fordcapri.nu/taz/eddie.jpg

Kan tillägga ni som har gamla kasetter med honom,  dom blir bara mer värda med tiden ...
dom börjar bli samlarobjekt ... cool

Tillhör inte mitt arv, han har inte ett jävla dugg med mig att göra.
Lyssnar hellre på Jimmie Åkessons diarré falla till marken (Alla uttalanden han någonsin gjort) än på den grisiga lilla tönten.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

7 120 Inlägg
14 april 2008
danhild skrev:
mtlca skrev:
baerserk skrev:

Word smile

samma här

instämmer

Here to..

427 Inlägg
14 april 2008
Tillhör inte mitt arv, han har inte ett jävla dugg med mig att göra.
Lyssnar hellre på Jimmie Åkessons diarré falla till marken (Alla uttalanden han någonsin gjort) än på den grisiga lilla tönten.

En del av er yngre faller utanför "arvet ".. wink

/ Tobbe

ElectroRaggare
885 Inlägg
14 april 2008
Jag gillar faktiskt "eddie meduza"s låtar, en del är bra, andra är skit. precis som de flesta andra artiser i hela världen.

Som sagt, han har ju gjort några seiösa låtar..

Sedan bilden han omges av, som ett oseriöst raggarsvin som bara super och slåss kan man nog diskutera till dödagar.

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

NeonX
14 april 2008
ironhead skrev:
Maizer skrev:
Återigen, varför inte lyssna på musik där sångaren faktiskt kan sjunga?

du är bara avis för att du inte kan sjunga grabben. eddie meduza är kung

säger killen me 240 och extraljus big_smile AAAAAAAAAHHAHAHA

sorry no hard feelings men va tvungen smile

Autonom
14 april 2008
Haha, beklagligt att folk sitter och beundrar "eddie meduza" för den alkoliserade idiot som han var. Han var en sådan som gav alla raggare en stämpel rätt i pannan... En stor fet stämpel med röda bokstäver - SVIN! Och den stämpeln kommer inte suddas ut, hur mycket ni än vill.
Senast redigerat av Autonom (14 april 2008)

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
14 april 2008
volvo_nicke3 skrev:
Performance_ skrev:

haha aa eddie är mycke bättre wink han har ju faktiskt gjort en hel del seriösa låtar

Carola har med gjort några seriösa låtar dock är hon fortfarande ingen bra artist i mina ögon, visst hon har röst och kan sjunga men det gör henne inte till en bra artist, lika dant med eddie. Ok om han kna sjunga och göra nån seriös låttext men allt jävla skitsnack, supa och raggarsvina som han beblanda sig med gjorde/har gjort honom till nått som bara kan betraktas som äkligt och avskyvärt i mina ögon.

Tyvärr tyvärr. skulle hellre sett honom seriös istället för att sjunga om fittor och runka ***.

Ni som tycker om honom sure fine by me, men enligt mig är han en "artist" som sverige kunde klarat sig utan.

Mvh

28 Inlägg
15 april 2008
Eddie gjorde många bra låtar tongue varje gång man lyssnar på hans låtar blir man på bra humör igen

Zippin 40's
197 Inlägg
16 april 2008
Performance_ skrev:

men att påstå att Eddie är mer världskänd än Yngwie kan ju bara komma från en person som har IQ-kvastskaft.

"Dieselbilar drar minst bensin"

2 182 Inlägg
19 april 2008
mtlca skrev:
Performance_ skrev:

men att påstå att Eddie är mer världskänd än Yngwie kan ju bara komma från en person som har IQ-kvastskaft.

Vem fan ä Yngwie???

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Med lem
624 Inlägg
19 april 2008
Eddie Meduza är musik för lågutbildade idioter som inte förstår att det finns så mycket bättre musik än det där skräpet smile

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
19 april 2008
MrL skrev:
Eddie Meduza är musik för lågutbildade idioter som inte förstår att det finns så mycket bättre musik än det där skräpet smile

Lågutbildade idioter?? hahahaha! Va e du då? Städare från samhall? roll
Det var jävlar i mig det dummaste jag har hört... lol
Känner både direktörer och ingenjörer som tycker Eddie har gjort bra musik..

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

7 100 Inlägg
19 april 2008
Irmscher Vectra skrev:
MrL skrev:

Lågutbildade idioter?? hahahaha! Va e du då? Städare från samhall? roll
Det var jävlar i mig det dummaste jag har hört... lol
Känner både direktörer och ingenjörer som tycker Eddie har gjort bra musik..

eyyy klaga inte på samhall!min far jobbar faktiskt där,dock inte som städare!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

- It's a family thing!
38 Inlägg
19 april 2008
Eddie måste mysa som sjutton nere i graven nu. Han får precis det han vill: -att männsikor ska reagera och beröras av hans musik. Vilken artist vill inte det? Handlar återigen om tycke och smak och enligt min smak så har han ett flertal mycket bra låtar i sin repertoar. Mvh// Lincoln

ÖREBRO STREET MEET #1 - 2008
450 bilar och 2500 besökare - WOW! :)

Drive It Like You Hate It
93 Inlägg
19 april 2008
Eddie ä fan itte för lågutbildade.. de ä fin musik dä, han ha gjort möa fine beter han

Sök