Kom ut en morgon och såg att 2 st av dom var väck, satans ungar! Har letat runt lite, men det verkar som att alla som finns är "små" och täcker bara gängorna på ventilen. Mina täckte hela ventilen ända ner i fälgen...
Tacksam ifall ngn vet vart dom finns. Ska skruva fast dom med 10 nyckel nästa gång
Det kan vara såhär med! en kille har blivit bestulen på två stycken precis som du...sen kanske han såg att du hade likadana och tog de 2 som han saknade;) så behöver inte vara cykel/moppe unge som tagit dem....
Jag tycker du ska sno dina du med precis som alla andra hahah
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
därför skiter man i ventilhattar... har dom svarta funkar hur bra som helst inte en ända som snott mina nu=) innan gick dom åt som fan men nu så har fått ha mina svarta orginal=) nu i 3 veckor=)
Det kan vara såhär med! en kille har blivit bestulen på två stycken precis som du...sen kanske han såg att du hade likadana och tog de 2 som han saknade;) så behöver inte vara cykel/moppe unge som tagit dem....
Jag tycker du ska sno dina du med precis som alla andra hahah
Jo men killen som blev bestulen på sina 2 blev det antagligen av mopedist/cyklist/husvagnsidiot/etc.
Fyllde däcken men n2o nyss, sen blev jag av me två av ventilhattarna. De jobbiga var att jag inte kunde köpa nya nånstanns utan att behöva fylla om däcken för 250:- igen :S
Stod utan för mitt gymnasium för något år sedan Jag tror ajg var inne i 20 minuter å då var det någon som tog alla fyra. Det var ganska störande efter som odm var orginal till fälgarna. men nu fick de bli biltema.